رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق گفت: شاهد حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان در هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در کنار برگزاری نشست‌های تخصصی و خبری هستیم.

حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت آب کشور

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر کاظمی امروز، ۹ دی در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در صنعت آب ایران گفت: خوشبختانه در این دوره از نمایشگاه شاهد حضور پررنگ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور هستیم.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق همچنین به برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه اشاره کرد و افزود: چهار نشست تخصصی با حضور دست‌اندرکاران، مهندسان و متخصصان برگزار و مسایل و موضوعات این حوزه به بحث گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین چهار نشست خبری در این نمایشگاه با حضور دست‌اندرکاران این حوزه برای پاسخ به مسائل، ارائه برنامه‌ها، اهداف و آینده پیش رو برگزار می‌شود.

کاظمی گفت: این نمایشگاه امسال بعد از دو سال وقفه به دلیل کرونا به صورت باشکوه و پویا برگزار شده و ۱۷۵ شرکت بزرگ محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند که شامل ۱۶۹ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی است.

مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو خاطرنشان کرد: امید است این نمایشگاه به عنوان دورهمی بزرگی برای تلاشگران صنعت آب و فاضلاب به اهداف کلان خود دست یابد و بتواند گامی در جهت پیشبرد اهداف والای این صنعت بردارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.