معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: براساس اهداف و برنامه های کمیساریای عالی پناهندگان در خصوص ساماندهی کودکان کار افغانستانی، کارگاه‌های توانمندسازی و مهارت‌آموزی در استان برگزار می‌شود.

کودکان کار اتباع افغانستانی در استان بوشهر آموزش مهارتی فرا می گیرند

به گزارش قدس آنلاین اکبر پورات روز دوشنبه در همایش مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی جنوب کشور در بوشهر افزود: بوشهر از استان های پیشرو در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و خدمات بهداشتی و درمانی به اتباع خارجی به شمار می‌رود.

وی یادآورشد: نگاه نظام جمهوری اسلامی به مهاجرین و مردم مسلمان و متدین افغانستان با کارنامه ای درخشانی که در زمینه مجاهدت در برابر ظلم و ستم داشتند، نگاهی ارزشی است.

معاون استاندار بوشهر گفت:در طول چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی به ویژه از ابتدای دولت سیزدهم خدمات شایسته‌ای به پناهندگان اتباع خارجی در جمهوری اسلامی در استان بوشهر ارائه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در بحث تحصیل اتباع خارجی و در بخش بهداشت و درمان خدمات لازم و مورد نیاز و هم چون سایر شهروندان ایرانی به آنها ارائه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: براساس نگاه و حمایت های ویژه ای که استاندار بوشهر دارند، در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، بهداشت و درمان و ازدواج اتباع مقیم در استان، شاهد اقدام های بسیار خوبی هستیم.

پورات یادآور شد: در استان بوشهر از مفاخر و نخبگان مهاجر در حوزه های مختلف فرهنگی و ادبی به ویژه در حوزه دین و قرآن حمایت ویژه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.