عملیات اجرای طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر رضویه خراسان رضوی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان، عصر پنجشنبه طی مراسمی با حضور وزیر کشور آغاز شد.

آغاز عملیات اجرای شبکه فاضلاب شهر رضویه خراسان رضوی با حضور وزیر کشور

به گزارش قدس خراسان، رضویه بعد از مشهد اولین شهری است که به طرح اگو یا شبکه جمع آوری فاضلاب در خراسان رضوی وصل می‌شود. این طرح به طول ۲۳ کیلومتر شبکه جمع آوری و ۹ کیلومتر خط انتقال تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر کشور طی سخنانی در آیین آغاز اجرای عملیات این طرح اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم واقعیات بسیار شکوهمند انقلاب را نبینند یا فراموش کنند، لذا به دنبال این است که کشور پیشرفت نکند و یاس و ناامیدی در بین مردم تزریق شود.

احمد وحیدی افزود: مشکلات وجود دارد و حل آنها نیازمند زمانبندی است. دشمن نمیخواهد بگذارد این واقعیت روشن باشد که مسوولان خدمتگزار مردم هستند.

وزیر کشور ادامه داد: رییس جمهور و اعضای دولت با تمام قدرت، پای کار و حل مسایل هستند و از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرط مسوولیت پذیری این است که همه خود را در خدمت و نوکر مردم بدانند، افزود: دشمن می‌خواهد بین مردم و مسوولان فاصله و گسست ایجاد کند، نباید اجازه دهیم چنین خللی در روابط عمیق مردم و مسوولان ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.