قدس آنلاین: یک محقق و کارشناس گفت: بازی فوتبال بازی صهیونیستی و شیطان پرستی وفراماسونری است.

فوتبال، بازی صهیونیستی و شیطان پرستی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، نشست شناخت علائم و اعتقادات فراماسونری در حاشیه نمایشگاه توانمندیهای هیات های مذهبی توسط هیات خادم الحسن(ع) برگزار شد.
امیر حسین محمدی با اشاره به علائم شیطان پرستی گفت: صهیونیست و شیطان پرستی را نمی توان از هم جدا کرد و صهیونیست ها خود خالق فراموسونری و شیطان پرستی هستند.
این کارشناس و محقق افزود:‌ علائم در بازی پاسور نمادی از شیطان پرستی است که صهیونیست ها آن را طراحی کردند و با آن مردم را سرگرم می کنند که در آن شیطان هیچ گاه شکست نمی خورد.
وی خاطر نشان کرد:‌ دستکش های سفید،‌دستبندهای هفت رنگ، علامت ایکس،‌ عدد 666،‌عدد 11 و علامت دست از علامت های فراماسونری است که مسلمانان باید در استفاده از آنها هوشیار باشند.
وی ادامه داد:‌ در انیمیشن های ساخته شده توسط شرکت های خارجی و نیز بازی های رایانه ای از این علائم به وفور استفاده می شود.
محمدی فوتبال را نیز بازی صهیونیستی و فراماسونری دانست و گفت:‌وجود 11 بازیکن در فوتبال نیز برگرفته از عدد مورد علاقه فراماسون ها و نشانه آن است که هر جام جهانی نیز توسط صهیونیست ها هدایت می شود.
انتهای پیام/


 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفي IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    5 3
    اينکه ما به علائم و نشانه هاي فراماسون‌ها و شيطان‌پرستان آگاهي داشته باشيم خيلي خوبه ولي نبايد ديگه هر جيزي رو به اونا نسبت بديم. بقول نويسنده اگه فوتبال هم جز اين علائم باشه پس چرا ايران به عنوان جلودار ضد فراماسون فوتبال رو جمع کنه!!!
  • رحمان IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    5 1
    منم نظر اقا مصطفی رو تایید میکنم
  • عی رضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    3 1
    چون ایران اگر بخاد این کار رو بکنه ادم های نادون بر الیههایران کار میکنه و این دقیقن حدف امریکا و اسراییل هست و حدف اونها اینکه ما رو بین دو راهی بزارن
  • ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 0
    دوستان لطفا دیگه شور بدبینی رودر نیارین فوتبال چه ربطی به فراماسونی داره