۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 841421

گرد و غبار موجود در هوا با گذشت زمان روی مبل می نشیند و منجر به ایجاد لکه و تغییر رنگ آن می شود.

شستشوی مبل به دست افراد حرفه‌ای چه مزایایی دارد؟

در حقیقت اگر مدت زیادی از آخرین شستشوی مبلتان می گذرد، حتما از کثیفی‌های سطح آن شگفت‌زده خواهید شد. گرد و غبار هوا، موی حیوانات خانگی و همچنین چربی پوست ما می‌تواند لکه‌های مختلفی را بر روی سطح پارچه مبل ایجاد کند. استفاده از خدمات تخصصی مبل شویی و نظافت لوازم منزل، راه حلی عالی برای بازگرداندن ظاهر عالی مبلمان منزلتان است. در این مقاله، با همدیگر به مرور چهار مزیت عمده مبل شویی و نظافت لوازم خانگی منزل می‌پردازیم.

افزایش طول عمر مبلمان

هر چه در نگهداری مبلمان منزل خود دقت بیشتری به خرج دهید، می‌توانید برای مدت بیشتری از آنها استفاده کنید. در سوی دیگر، هرچقدر مدت‌زمان باقی ماندن لکه‌های روی سطح مبل بیشتر شود، پاک کردن آنها سخت‌تر خواهد شد. با نظافت دوره‌ای مبلمان منزل می توانید ظاهر تازه آن را برای مدت بیشتری حفظ کرده و از بروز آسیب‌های بیشتر جلوگیری کنید. استفاده شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مبل‌شویی از تجهیزات مخصوص، افزایش طول عمر مبلمان شما را تضمین می‌کند.

بیشتر مواقع، استفاده غیر اصولی از لکه‌برهای معمولی که در اکثر فروشگاه‌ها یافت می‌شود، باعث ایجاد تغییرات دائمی در بافت پارچه مبل می‌شود. با این حال استفاده از خدمات تخصصی شرکت‌های مبل‌شویی، باعث می‌شود تا دیگر نگران تأثیرات این لکه‌برها بر روی مبلمان خود نباشید. شاید نظافت دوره ای مبلمان در نگاه برخی، هزینه غیرضروری باشد اما تأثیرات آن بر افزایش طول عمر مبلتان در طولانی مدت از صرف هزینه‌های بسیار بالاتری جلوگیری می کند.

از بین‌ بردن بوی بد و افزایش کیفیت هوای خانه

مبلمان منزل در طول زمان بوهای مختلف موجود در هوا را جذب کرده و پس از مدتی، منبعی برای ایجاد بوی نامطبوع در فضای خانه می شود. حیوانات خانگی تنها عامل ایجادکننده بوی بد بر روی مبلمان نبوده و بوی پخت غذا و همچنین دود سیگار هم جذب پارچه مبل می‌شود. حتی استفاده از موادی مثل خوش‌بو کننده ها هم این مشکل را حل نمی‌کند، چون تأثیر این خوش‌بو کننده‌ها بعد از مدت کوتاهی از بین رفته و دوباره بوی نامطبوعی فضای خانه شما را در بر می‌گیرد.

گرد و خاک و همچنین موی بدن حیوانات خانگی که به بافت مبل نفوذ کرده، پس از هر بار نشستن و بلند شدن بر روی مبل به هوا برخاسته و می‌تواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی و آلرژی‌های مختلفی شود. شرکت‌های تخصصی مبل شویی، می‌توانند بوی نامطبوع پارچه مبل را به صورت کامل از بین برده و باعث شود تا هوای درون منزلتان تازه و مطبوع شود.

فرایند مبل شویی تمامی گرد و خاک‌ها، شوره‌ها و همچنین میکروب‌های موجود در عمق پارچه مبل را از بین برده و به بهبود هوای درون خانه و افزایش سلامتی خانواده دلبندتان کمک شایان توجهی می‌کند.

حفظ ظاهر مطلوب مبلمان

شستشوی مبل به دست افراد حرفه‌ای چه مزایایی دارد؟

باقی ماندن طولانی مدت گرد و خاک و لکه‌های زیاد بر روی مبل‌ها، نمای کثیف و دلگیری به خانه می دهد. مهمانانتان قطعا علاقه‌ای به نشستن بر روی این مبل‌ها نخواهند داشت و این باعث خجالتتان می‌شود. متخصصان حرفه‌ای مبل شویی، با استفاده از تجهیزات و محصولات پاک‌کننده تخصصی، انواع لکه‌ها را از روی مبلمان شما پاک می‌کنند.

نظافت منظم مبل و راحتی، موجب حفظ کیفیت الیاف آنها شده و ظاهر مبلمان شما را دلپذیر می‌کند. اگر برای مدت طولانی از نظافت مبلمان خود غافل شوید، ظاهر زیبای آن دیگر مثل روز اول نخواهد شد.

استفاده از روش‌های ایمن نظافت

شستشوی مبل به دست افراد حرفه‌ای چه مزایایی دارد؟

به دلیل قوانین موجود در راستای حفاظت از محیط زیست، تغییرات قابل توجهی در سال‌های اخیر در ترکیب شیمیایی محلول‌های لکه‌بر و پاک‌کننده سطوح ایجاد شده است. شوینده‌ها و ماشین‌های تخصصی مبل شویی، هیچ تاثیر بدی بر روی حیوانات خانگیتان نخواهند داشت. همچنین استفاده شرکت‌های حرفه‌ای مبل شویی از محلول‌ها و تجهیزات ایمن، باعث می‌شود تا هیچ خطری متوجه شما و کودکان نیز نباشد.

صرفه‌جویی در زمان

بعد از مراجعه به شرکت‌های تخصصی مبل شویی دیگر نباید نگران هیچ موردی باشید. شما به هیچ وجه درگیر فرایند نظافت نمی شوید و می‌توانید به راحتی به سایر کارهای مهم خود رسیدگی کنید. دیگر نیازی نیست مدت زیادی از روزتان را به نظافت گذرانده و مدت زیادی منتظر بمانید تا وسایل شسته شده خشک شوند. ظرف تنها چند ساعت، تمامی مبل هایتان تمیز، خشک و خوشبو خواهند شد. کار تیمی، تجربه بالا و استفاده از تجهیزات تخصصی، تنها بخشی از مزایای استفاده از خدمات تخصصی شرکت‌های مبل شویی است.

اکثر شرکت‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات مبل شویی، به جای استفاده از روش‌های سنتی و دستی، از تجهیزاتی حرفه‌ای استفاده می‌کنند که همین امر باعث صرفه‌جویی بسیار زیادی در زمان فرایند شستشو می‌شود. مبلمان و فرش‌هایتان با استفاده از این تجهیزات در کمترین زمان ممکن تمیز و خشک می شوند. بعلاوه، کارشناسان مجرب این شرکت‌ها نکاتی را برای افزایش طول عمر مبلمان به شما آموزش می‌دهند.

استفاده از تجهیزات مناسب و مدرن

اگر به دنبال بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات نظافتی از جمله خدمات مبل‌ شویی هستید، همیشه یادتان باشد که این شرکت‌ها از روش‌های متنوعی برای انجام کار خود بهره می‌گیرند. مطمئن شوید که شرکت مد نظرتان، از فناوری‌ها و دستگاه‌های مدرن برای نظافت مبلمانتان استفاده کنند. این شرکت‌ها اغلب در تلاشند تا به بهترین نحو ممکن به خواسته‌های شما رسیدگی کرده و خانه‌ای با ظاهر تمیز و مدرن را برایتان ایجاد کنند.

ارائه خدمات جانبی

استفاده منظم از خدمات شرکت‌های نظافتی، ظاهری تمیز و مرتب را به محل زندگی‌تان می‌بخشد. بعضی از این شرکت‌ها برخی خدمات جانبی مانند خدمات شستشوی فرش و خشکشویی را هم ارائه می‌کنند و با استفاده از پکیج خدمات این شرکت‌ها می توانید صرفه‌جویی زیادی در وقتتان کنید.

چند بار در سال از خدمات مبل‌شویی استفاده کنیم؟

دفعات استفاده از خدمات مبل‌ شویی به فاکتورهای زیادی مانند داشتن فرزند، حیوان خانگی و یا ساعات حضور شما در منزل بستگی دارد. داشتن برنامه دوره‌ای منظم برای استفاده از خدمات مبل شویی، مانند هر شش ماه یک بار، می‌تواند تأثیر بسزایی در حفظ ظاهر تمیز مبلمان داشته باشد. استفاده از خدمات مبل شویی در بسیاری از مواقع از خرید محصولات بی‌کیفیت لکه بر که حتی می تواند به بافت پارچه مبل آسیب بزند، بسیار بصرفه‌تر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.