اگر قصد سفر به پایتخت ایران، تهران برای یک یا چند روز را دارید، باید پیش از هر چیزی به فکر محلی برای اقامت خود باشید تا بتوانید سفری دلچسب و خوش را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

رزرو ارزانترین مسافرخانه های تهران با اسنپ روم

اما پیداکردن مسافر خانه تهران یا هتل ارزان در تهران که در عین راحت بودن به صرفه نیز باشد، کار راحتی نیست؛ به همین خاطر ما به شما سایت اسنپ روم را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به وسیله آن هرگونه اقامتگاهی که می‌خواهید را با بهترین قیمت و کیفیت رزرو کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از هتل‌های اسنپ روم را به شما معرفی کنیم و درباره مزایای اسنپ روم بیشتر برای شما صحبت کنیم.

هتل مهر

این هتل در میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر و در کوچه سراج الملک با پلاک ۱۹ قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به رزرو مسافرخانه در تهران یا هتل داشتید، می‌توانید روی هتل مهر حساب کنید و آن را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

هتل مهر در سال ۱۳۷۰ با ۲ طبقه و ۳۰ اتاق فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۳۹۴ بیشتر از نصف اتاق‌های آن برای خدمت‌رسانی بهتر مورد بازسازی قرار گرفت و هم‌اکنون آماده پذیرایی از شما مسافران و مهمانان گرامی است. قابل ذکر است که بدانید این هتل دارای موقعیت خیلی خوبی نسبت به اماکن مهم شهر مانند مراکز خرید، وسایل نقلیه عمومی، اماکن دیدنی و.... است.

ازجمله امکانات آن می‌توان به آسانسور، اتاق چمدان، رستوران، لابی، صبحانه، صندوق امانات، اینترنت رایگان، نمازخانه و..... اشاره کرد.

برخی از قوانین این هتل عبارتند از:

۱-زمان ورود و تحویل گرفتن اتاق‌های این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه آن‌ها ساعت ۱۲ است؛ در صورت تخلیه دیرهنگام اتاق‌ها باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

۲-هزینه رزرو و اقامت کودکان باتوجه به تعرفه هتل مشخص می‌شود.

۳-زوجین برای پذیرش باید مدارک محرمیت ارائه دهند.

۴-امکان کنسلی و لغو رزرو در ایام نوروز و تعطیلات رسمی وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت اسنپ روم رجوع کرده و از این طریق اقدام به رزرو مسافرخانه تهران یا هتل ارزان در تهران کنید.

رزرو ارزانترین مسافرخانه های تهران با اسنپ روم

هتل سه ستاره ورنوس

این هتل در بلوار کشاورز و در تقاطع خیابان ورنوس قرار گرفته است؛ اگر در این محدوده نیاز به رزرو هتل ارزان در تهران داشتید، می‌توانید هتل ورنوس را از طریق اسنپ روم رزرو کنید. بسیاری از مسافران و گردشگران این هتل را به دلیل دسترسی خوبی که به مناطق مهم شهر و وسایل نقیله عمومی دارد، انتخاب می‌کنند.

ازجمله امکانات آن هم می‌توان به آسانسور، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ، لابی، صبحانه، صندوق امانات، سفره خانه سنتی، اینترنت رایگان و.... اشاره کرد.

برخی از قوانین این هتل شامل موارد زیر است:

۱-ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه آن ۱۲ است.

۲-هزینه اقامت کودکان براساس تعرفه هتل تعیین می‌شود.

۳-در صورت تخلیه اتاق دیرتر از ساعت مقرر شده باید هزینه‌ای به عنوان جریمه پرداخت کنید.

۴-همراه داشتن کارت شناسایی هنگام رزرو مسافرخانه در تهران و هتل‌های آن از طریق اسنپ روم ضروری است.

رزرو ارزانترین مسافرخانه های تهران با اسنپ روم

جمع بندی

اسنپ روم با چندین سال سابقه درخشان در زمینه اجاره اقامتگاه های هتلی و غیر هتلی و اجاره مسافرخانه تهران فعالیت داشته و زیر مجموعه گروه بزرگ اسنپ می باشد.

از جمله مزایای سایت اسنپ روم می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، نزدیکی اقامتگاه‌های آن به اماکن مهم شهر و وسایل نقیله عمومی، رفتار عالی پرسنل، خدمت‌رسانی عالی، امکان رزرو مسافرخانه در تهران و دیگر اقامتگاه‌ها با کمترین میزان بودجه، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ و.... اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.