مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به آسمان استان گفت: همه دستگاه های خدمت رسان در آماده باش کامل برای خدمت رسانی برای مقابله با حوادث احتمالی هستند.

آماده باش دستگاه های خدمات رسان برای مقابله با حوادث احتمالی

به گزارش قدس آنلاین بیگلریان اظهار داشت: سامانه بارش زایی که از بامداد امروز گستره جغرافیای استان را در برگرفته در روز سه شنبه تشدید و از روز پنجشنبه با مخلوط برف و باران ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در جریان فعالیت این سامانه بارش زا از صعود به ارتفاعات پرهیز و از قرارگرفتن در مسیل‌های سیلابی خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام اضافه کرد: لغزنده بودن محورهای مواصلاتی و احتمال بارش برف در محورهای کوهستانی لزوم همراه داشتن تجهیزات ایمنی و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی وسایل نقلیه برای رانندگان دو چندان کرده است.

رئیس پلیس راه ایلام عنوان کرد: از رانندگان می‌خواهیم در صورت امکان وسیله نقلیه خود را به چراغ مه شکن مجهز و لنت‌های ترمز جلو وعقب را بازدید کرده و در صورت نیاز آن‌ها را تعویض کنند.
سرهنگ کهزادی اضافه کرد: رانندگان بایستی از رانندگی در لبه راه‌ها و شانه‌های راه خودداری و در سرازیری‌ها و شیب‌های تند علاوه بر اینکه نباید از دنده خلاص استفاده کنند باید حتما با دنده سنگین رانندگی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده اس استان ایلام نیز گفت: ۲۲ اکیپ راهداری وظیفه بازگشایی و تسهیل تردد رانندگان را برعهده دارند.

چشمه خاور اعلام کرد: اکیپ های راهداری مستقر در گردنه و در راهدارخانه ها از جمله گردنه آزادی ، تونل قلاجه،تونل کبیر کوه، و همچنین دیگر نقاطی که احتمال بارش برف در آن ها وجود دارد مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.