ورزشگاه الثمامه قطر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌عنوان میزبان دیدار دو تیم فولاد ایران و الفیصلی عربستان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ‌قهرمانان آسیا انتخاب شد.

الثمامه دوحه؛ میزبان مصاف حساس فولاد ایران و الفیصلی عربستان

به گزارش قدس آنلاین رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ که ماه‌هاست به‌حالت تعلیق درآمده قرار است با انجام بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی از سر گرفته شود و به‌دنبال آن، تیم فوتبال فولاد خوزستان که تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها به‌شمار می‌رود باید روز یکم اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۸:۳۰ برابر تیم فوتبال الفیصلی عربستان قرار بگیرد.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تقابل دو تیم فوتبال فولاد ایران و الفیصلی عربستان در این تاریخ و در ورزشگاه ۴۴ هزار و ۴۰۰ نفری الثمامه قطر برگزار خواهد شد؛ استادیومی که برای بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ ساخته شد و یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های حال‌حاضر قاره‌کهن به‌شمار می‌آید که میزبان بازی‌های مهمی بوده و در آینده این ماجرا تداوم خواهد داشت.

دیداری که به‌صورت تک‌بازی انجام می‌شود و در صورت برتری نماینده کشورمان، فولادی‌ها دوم اسفندماه پس از انجام سایر بازی‌های این مرحله در منطقه‌غرب، حریف خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی می‌شناسد و همچنین طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، روز چهارم اسفندماه برابر رقیب خود قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.