۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 847414

مسئولان برای مدیریت جهادی باید امیرالمومنین را الگوی خود قرار دهند.

امیرالمومنین الگوی مدیریت جهادی

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه آبادان گفت: استقامت، مجاهدت، شجاعت و موضع گیری در برابر باطل از ویژگی‌های بارز امام علی علیه السلام بود که رهبران هر جامعه باید از آن الگو بگیرند همانطور که رهبران انقلاب اسلامی در این ۴۴سال امامان معصوم را سر لوحه کار خود قرار دادند.
حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دستاوردهای نظام چیزی نیست که دشمن بتواند آن را انکار کند. ما با همه مشکلات، فتنه‌ها و جنگ تحمیلی توفیقات بسیار زیادی در کشور داشتیم.
در زمینه عمرانی، علمی، درمانی و دفاعی به همت جوانان موفقیت‌های بسیاری داشتیم.
در کشور همچنان مشکلات و کمبودهایی هست که بعضی عمومی است مثل گرانی و تورم و برخی منطقه‌ای مثل بیکاری.
در بعضی از استان‌ها نرخ بیکاری به شدت پایین است به قدری که از استان‌های دیگر کارگر دعوت و جذب می‌کنند، اما در بعضی از استان‌ها مثل خوزستان همچنان نرخ بیکاری رنج آور است.
شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در خوزستان از نظر عمرانی خیلی عقب هستند و این حداقل خدماتی است که نظام و مسئولان باید ارائه دهند. مردم این دو شهر به شکل مستمر در زمینه آسفالت، آب و فاضلاب مشکل دارند که از مسئولان می‌خواهیم رسیدگی کنند.
در خرمشهر و آبادان دوگانگی مدیریت وجود دارد. چرا نباید مسئولان یکدل و یکصدا طبق قانون راه را برای آبادانی آبادان و خرمشهر طی کنند و مشکلات را به حداقل برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.