فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با تلاش مأموران کلانتری امام رضا(ع) مشهد ۴۱دستگاه دوچرخه مسروقه از مخفیگاه یک مالخر حرفه‌ای کشف شد.

کشف ۴۱ دستگاه دوچرخه از مخفیگاه یک مالخر حرفه‌ای

سرهنگ احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان  اظهار کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری امام رضا(ع) با کسب خبری مبنی بر دپو مشکوک تعداد زیادی دوچرخه در یک منزل مسکونی در محدوده خیابان شهید صدر موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: در تحقیقات نامحسوس پلیس مشخص شد این مرد جوان حدود سه ماه است که در این محل اسکان یافته و در این مدت انواع دوچرخه در سایزهای مختلف را در منزلش جابه‌جا می‌کند.

وی با بیان اینکه تحقیقات میدانی ظن مأموران پلیس را بر سرقتی بودن دوچرخه‌ها بیشتر کرد، گفت: در ادامه بررسی‌های فنی پلیس مشخص شد این فرد در خرید و فروش اموال مسروقه دارای سابقه کیفری است.

نگهبان افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری امام رضا(ع) پس از کسب مجوزهای لازم قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ضمن دستگیری مالخر، در بازرسی از مخفیگاهش ۴۱دستگاه انواع دوچرخه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در پایان گفت: متهم ۳۲ ساله که در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه جرمی بود در مواجهه با ادله پلیس و مستندات کشف شده از مخفیگاهش به ناچار لب به اعتراف گشود و به خرید دوچرخه‌های مسروقه از یکی از سارقان به مبالغی بین ۱ تا ۳ میلیون تومان و فروش آن‌ها از طریق سایت‌های واسطه‌گر خرید و فروش کالا اعتراف کرد و تحقیقات از متهم برای شناسایی مالباختگان و دستگیری سارقان ادامه دارد.

گفتگو: معصومه مؤمنیان

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.