۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 849093

بانک ملی برای نخستین‌بار از پایانه فروش ارزی رونمایی کرد.

رونمایی از پایانه فروش ارزی بانک ملی

به گزارش قدس آنلاین، آقای عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات بانک ملی به منظور توسعه محصولات و خدمات نوین بانکداری دیجیتال در شبکه بانکی، اظهار داشت: راه اندازی و استقرار پایانه‌های فروش ارزی در سراسر کشور موجب افزایش بهره وری، هم افزایی و توسعه این خدمت خواهد شد.

آقای حسینی با بیان این که خدمات و محصولات نوین بانکداری دیجیتال بانک ملی با ایجاد بسترهای مناسب در سطح کشور برای استفاده عموم و نیاز کاربران باید قابل دسترس باشد، گفت: هر ساله بانک ملی باید بتواند با تقویت تولید محصولات کاربردی در بانکداری دیجیتال، نسلی نو و فصل جدیدی را در ارایه خدمات بانکداری غیر حضوری و ابزارهای نو در شبکه بانکی ایجاد کند.

وی در ادامه با تاکید بر توسعه و گسترش پوز ارزی در کشور یادآورشد: با هماهنگی نیروی انتظامی و نصب این دستگاه‌ها در مبادی‌های ورودی و خروجی کشور خدمتی با ویژگی‌های منحصر به فرد و قابلیت‌های بی نظیر در اختیار گردشگران خارجی توسط بانک ملی قرار خواهد گرفت.

معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این مراسم با بیان این که برای نخستین بار در طول تاریخ بانکداری کشور سرمایه بانک‌های دولتی را افزایش دهیم، گفت: بانک‌ها تمامی اقدامات و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف به عموم مردم و مشتریان خود اطلاع رسانی کنند تا حجم خدمات بانک‌ها به مشتریان شفاف و اطلاع رسانی شود.

در ادامه این مراسم سرپرست بانک ملی با بیان این که مصمم هستیم بانک ملی را به عنوان نماد تحول دیجیتال در شبکه بانکی معرفی کنیم، گفت: محصولات و خدمات متمایز و منحصربفرد بانکداری دیجیتالی بانک ملی ایران ابزاری قدرتمند در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان بانک است.

آقای ابوالفضل نجار زاده گفت: ما در بانک ملی ایران با وجود داشتن کارشناسان و متخصصان نخبه در حوزه فناوری اطلاعات و تحول بانکداری دیجیتال همواره در اندیشه طراحی، تولید و ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی متناسب با نیاز مشتریان هستیم.

نجارزاده با تاکید بر اینکه بانک ملی نقش مهم و موثری در تحول دیجیتال در کشور دارد، افزود: امروز بانک ملی در زمینه ارائه خدمات بانکی دیجیتالی و غیر حضوری به سرعت و پرشتاب ظرفیت‌های خوبی را در شبکه بانکی به وجود آورده است.

وی در ادامه به پرداخت ارز اربعین و ارائه خدمات کران کارت اشاره کرد و گفت: با دانش کافی و تدابیر اندیشیده شده، شبکه بین الملل و ارزی بانک را توسعه خواهیم داد.

نجارزاده همچنین یکپارچه سازی سامانه‌های بانک را در اولویت دانست و گفت: اقدامات و فعالیت‌های بانک ملی در شبکه بانکی به گونه‌ای برنامه ریزی شده که موجب رضایتمندی مشتریان شود.

در ادامه این مراسم مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته بسیاری از خدمات بانک‌ها به صورت حضوری بود که موجب اتلاف کاغذ، وقت و افزایش هزینه می‌شد، اما امروز بانک ملی با درک تحولات دیجیتال با اقدامات اساسی و فعالیت‌های موثر زمینه تسهیل و تسریع در امور بانکی را برای آحاد مردم افزایش داده است.

علی رضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی نیز در این مراسم اظهار داشت: طراحی، تولید و استقرار کامل تحول دیجیتال در بانک ملی به سرعت در حال اجرا است و امیدوارم بزودی با وجود متخصصان شاهد تحولات اساسی و موثری در حوزه بانکداری دیجیتال در بانک و شبکه بانکی کشور باشیم تا تمامی کاربران شبکه بانکی از آن بهره‌مند شوند.

ماهیار با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۰۰ هزار کاربر به مشتریان ما در استفاده از کران کارت افزوده شده، گفت: به عنوان خدمتی جدید و نوین در شبکه بانکی براساس ظرفیت بازار، پوز ارزی بانک ملی راه اندازی شد که این خدمت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌هایی که دارای پایانه پوز ارزی هستند کالای مورد نظر خود را بدون نیاز به همراه داشتن اسکناس خریداری کنند.

گفتنی است، ایجاد سهولت و سرعت در انجام مبادلات اقتصادی و ارزی، ایجاد امنیت از طریق نبودن نیاز به حمل اسکناس، حذف فیزیکی اسکناس ارز در معاملات ارزی، امکان اتصال و ارائه همزمان خدمات به حساب‌های ریالی و ارزی پذیرندگان، اتصال به حساب ارزی، نمایش و چاپ مانده حساب کران کارت بدون اخذ کارمزد، امکان خرید از طریق کران کارت و امکان تبدیل ارزهای متفاوت با ارز پذیرنده در زمان انجام خرید از مهمترین مزایای این خدمت جدید بانک ملی با عنوان پوز ارزی است.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.