کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز بارش ها در مناطق جنوبی خراسان رضوی رگباری خواهد بود که با توجه به شرایط آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

پیش‌بینی بارش های رگباری در مناطق جنوبی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سارا حکمی اظهار کرد: از میان ۱۹ ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی، نیمی از آنها بارش باران را ثبت کردند که بیشتر آنها در نواحی جنوبی استان بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این بارندگی ها از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به خراسان رضوی آغاز شده است و بنا بر پیش بینی ها تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که شهرستان خواف با ۱۲.۲ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است اضافه کرد: از عصر امروز بارش ها در مناطق جنوبی استان رگباری خواهد بود که با توجه به شرایط آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

حکمی گفت: همچنین این بارش ها موجب کاهش دید و مه گرفتگی در شمال استان شده و محورهای کوهستانی نیز شاهد بارش برف و تگرگ بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته قوچان و تایباد به ترتیب با منفی سه و ۱۶ درجه سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی یک و هفت درجه را به ثبت رسانده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.