آقای بامری که به‌تازگی صاحب فرزند ۳ قلو شده و دو فرزند دیگر هم داشته، اکنون با وجود خانواده هفت‌نفره و شرایط سخت زندگی و بیکاری نیازمند حمایت جدی مسؤولان است.

خانواده سه‌قلوهای قلعه‌گنجی نیازمند حمایت جدی مسؤولان

به گزارش قدس انلاین، خانواده آقای بامری در شهرک صاحب‌الزمان(عج) بخش مرکزی قلعه‌گنج ساکن هستند و به‌تازگی لطف الهی شامل حال‌شان شده و صاحب فرزندان سه‌قلو شده‌اند.

این پدر جوان خوش‌اقبال اکنون ۵ فرزند دختر دارد و طی دیداری که امروز سلمان کرمی بخشدار مرکزی قلعه‌گنج به‌مناسبت عید مبعث با این خانواده داشت، در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفت.

مادر این نوزادان در حاشیه این دیدار اظهار کرد: هزینه نگهداری از این سه نوزاد، با توجه به این‌که شوهرم کارگر است خیلی بالاست و تهیه شیرخشک و پوشک هزینه بالایی دارد که از توانایی من و همسرم خارج است.

این مادر جوان از هزینه ۱۴ میلیون تومانی بیمارستان نیز یاد کرد و گفت: از پس پرداخت آن برنیامدیم و تاکنون مساعدتی به ما نشده است.

اما پدر سه قلوها نیز با بیان اینکه در حال حاضر بیکارم و با به دنیا آمدن این سه قلوها، نمی‌دانیم چگونه باید هزینه‌های آنان را تامین کنیم، تصریح کرد: گاهی اوقات مجبور هستم برای تهیه مخارج خانواده راننده ماشین‌های سوخت‌بر شوم و در ازای دریافت مبلغی ناچیز از صاحب ماشین جان خودم را به خطر بیندازم.

بامری خواستار حمایت جدی مسؤولان به‌ویژه در زمینه اشتغال شد تا به سمت شغل سوخت‌بری نرود و سایه‌اش بالای سر خانواده‌اش باشد.

کرمی بخشدار مرکزی ضمن قول پیگیری‌های لازم برای بهبود شرایط این خانواده در پایان هدیه‌ای به رسم یادبود به مادر این خانواده اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.