در فاصله یک‌روز مانده به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال، اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده این فدراسیون اعلام شد.

تایید صلاحیت ۴ نامزد در فاصله یک‌روزه تا برگزاری انتخابات هندبال

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون هندبال در حالی ۱۰ اسفندماه برگزار می‌شود که امروز ۹ اسفندماه و در فاصله یک روز مانده به برگزاری انتخابات، اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده این مجمع انتخاباتی اعلام شد.

بر این اساس علیرضا پاکدل، رئیس فعلی فدراسیون هندبال همراه با علیرضا موسویان و مسعود الماسی کاندیداهایی هستند که صلاحیت‌شان برای حضور در مجمع انتخاباتی روز چهارشنبه تایید شده است.

این درحالی است که منصور نیک‌پناه یکی از کاندیدای انتخابات فدراسیون اعلام کرد که به نفع پاکدل کنار رفته است.

این مجمع ساعت ۱۰ صبح فردا به ریاست سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه این‌که دوره چهارساله ریاست علیرضا پاکدل در فدراسیون هندبال در تاریخ ۲۰ اسفندماه به اتمام خواهد رسید؛ اما با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان، پیش از پایان دوره ریاست وی، مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص خواهد شد تا با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو و رقابت‌های انتخابی المپیک، تکلیف ریاست این فدراسیون در سال مهم و سرنوشت‌ساز پیش‌رو، زودتر مشخص شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.