دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره سرمربی تیم امید ایران گفت: سه ماه است برای انتخاب سرمربی و سرپرست فدراسیون فوتبال در حال بحث هستیم، پیشنهاد خود را مطرح کردیم و اگر حرفی دارند بیان کنند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک:  فدراسیون فوتبال جواب ما را نمی‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، مناف هاشمی امروز جمعه در گفتگویی با اشاره به انتخاب سرمربی تیم امید ایران اظهار داشت: من به عنوان مسئول کمیته ملی المپیک یک انتظاری دارم و وظیفه‌ای بر دوش من است و یک انتظاری جامعه فوتبال ایران از تیم امید دارد.

وی افزود: ما در چه سال‌هایی در فوتبال آسیا توانسته‌ایم به مدال طلا برسیم؟ درسال ۱۹۹۰ پکن، ۱۹۹۸ بانکوک، ۲۰۰۲ بوسان به مدال طلا رسیده‌ایم و دو بار مدال نقره گرفته‌ایم. در آسیا مدعی هستیم و هر دوره مدعی صعود به جام جهانی هستیم. چطور در تیم امید بعد از سال‌ها نتواسته‌ایم به موفقیت برسیم؟ این بار به دوش کمیته ملی المپیک است. امسال گفته‌ایم این تیم امید می‌تواند به موفقیت برسد و ما نیز گفته‌ایم می‌خواهیم کمک کنیم. از این بودجه‌های ناچیز یک عددی را برای این تیم کنار گذاشته‌ایم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: هفته پیش با شهردار تهران جلسه‌ای گذاشتیم. یک تفاهم نامه در حمایت از کاروان تیم ایران امضا رساندیم که در حوزه مسکن و اشتغال المپیکی‌ها اقدامات بزرگی انجام شود.

هاشمی تصریح کرد: سه ماه است برای انتخاب سرمربی و سرپرست با فدراسیون فوتبال در حال بحث هستیم. پیشنهاد خود را مطرح کردیم. اگر حرفی دارند بیان کنند. می‌خواهند حکم بدهند این کار را انجام دهند، نمی‌خواهند دلایشلش را بگویند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.