۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 854761

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: ما برای فروش پوشاک دست دوم نه پروانه صادر کرده و نه آن را تایید می‌کنیم؛ عرضه پوشاک دست دوم ممنوع بوده و اتحادیه نیز موظف به بازرسی است.

عرضه پوشاک دست دوم ممنوع است

به گزارش قدس خراسان، هادی مخملی در خصوص وضعیت بازار پوشاک اظهار کرد: نوسانات قیمت دلار بر فعالیت بازار پوشاک تاثیری نداشته و فعالیت بازار را مختل نکرده است، بنابراین این نوسانات در بازار پوشاک بی‌اثر است.

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: بازار پوشاک فصلی است و به دلیل اینکه کالا از مُد می‌افتد باید هر روز فروش داشته باشند، بنابراین فروش تعطیل نیست. با توجه اینکه به عید نزدیک می‌شویم تحرک و رونق در بازار وجود دارد.

وی بیان کرد: فروش فوق‌العاده نیز در نظر گرفته شده و اصناف نمایشگاه را در فروشگاه‌های خود برگزار خواهند کرد.‌ همچنین تولیدکنندگان پوشاک در عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه شرکت خواهند داشت.

مخملی با بیان اینکه افزایش قیمت پوشاک متاثر از شرایط بازار است، عنوان کرد: قدرت خرید مردم نیز برای کالاها و در تمام شرایط از وضعیت اقتصادی تاثیر می‌پذیرد.

رئیس اتاق اصناف مشهد در خصوص خرید و فروش پوشاک دست دوم گفت: ما برای فروش پوشاک دست دوم نه پروانه صادر کرده و نه آن را تایید می‌کنیم. عرضه پوشاک دست دوم ممنوع بوده و اتحادیه نیز موظف به بازرسی است. اینکه واحدهای صنفی پوشاک دست دوم عرضه کنند به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و به صورت کالای ممنوعه با آن برخورد و برای آن واحد فرم بازرسی صادر می‌کنیم. از ۲ سال گذشته تعداد موارد اکتشافی در این زمینه بسیار اندک بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.