دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از مسوولان خواست برنامه های نشاط آور برای هم استانی‌ها و جذب مسافر طرح‌ریزی شود.

دادستان همدان: برنامه‌های با نشاط برای نوروز پیش‌بینی شود

به گزارش قدس آنلاین «حسن خانجانی موقر» روز دوشنبه‌ در کارگروه حقوق عامه، منفعل بودن دستگاه های متولی در حوزه گردشگری و طراحی و تدوین برنامه های نوروزی را از ضعف های اصلی مسوولان در ایجاد فضایی شاداب برشمرد.

وی عنوان کرد: باید به جای برگزاری جلسات برای اعمال محدودیت ها در این بخش، برنامه های نشاط آور برای هم استانی ها و جذب مسافر طرح ریزی شود.

خانجانی موقر همچنین از اجرا نشدن مصوبات نشست پیشین حقوق عامه گلایه کرد و افزود: با وجود آن که مصوبات جلسه پیشین به منظور کاهش ترافیک به دستگاه های متولی ابلاغ شده، اما همچنان این مصوبات مغفول و بر زمین مانده است.

دادستان همدان تاکید کرد: باید ابتدا برای مردم برنامه تدوین شود و سپس از آنها بخواهیم که ترافیک را رعایت کنند

خانجانی موقر اظهار داشت: کمبود یا نبود پارکینگ در مناطق پرتردد، عدم بهره مندی شهرداری از بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ عمومی، بی توجهی به فرهنگ سازی و کوتاهی ارگان های مسئول، از مواردی است که بارها تذکر داده شده، اما اراده ای برای انجام طرح های جدید به منظور رفع مشکل ترافیک نیست.

وی از نهادهای متولی خواست کشیک گشت های نوروزی خود در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را اعلام و برای پیشبرد کار از گشت های موتوری استفاده کنند.

دادستان همدان‌ افزود: با وجود برخورداری همدان از شرکت های دانش بنیان در بخش پهپادی این ظرفیت نادیده گرفته شده، در حالیکه می توان با بهره گیری از تولیدات این شرکت ها، با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.