مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر وجود کمبود و کاستی‌هایی فضاهای آموزشی دانش‌آموزی گفت: در فضاهای سربسته ورزشی ۸ سانتی متر و در فضاهای باز ۲۰ سانتی متر برای هر دانش آموز امکانات وجود دارد.

فضاهای ورزشی در مدارس استان تهران محدود است

مسعود بهرامی صبح امروز در آیین افتتاح طرح شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: امروز در ری میزبان افتتاح 550 طرح ورزشی همزمان با سراسر کشور هستیم که مزین به نام شهید سردار سلیمانی است.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های استان تهران از 26 اردیبهشت ماه 1401 آغاز شده و امروز با گذشت 10 ماه بخشی از وعده آموزش و پرورش محقق شد.

مدیرکل شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: از 160 طرح استان تهران امروز 26 طرح به طور همزمان آغاز می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: توزیع تجهیزات ورزشی و سلامت که به عنوان طرحی در دهه فجر اجرا شد و 1700 مدرسه در دهه فجر از تجهیزات سلامت برخوردار شدند.

وی ادامه داد: آزادسازی فضاهای ورزشی از موضوعات درآمدی نیز در دستورکار قرار گرفته و در حال حاضر تمامی فضاهای ورزشی درون و برون مدرسه‌ای در اختیار آموزش و پرورش و مدارس قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ابراز داشت: در حوزه جهاد خیرین در مجموعه نوآوران در شهرستان های استان تهران مستقر هستند و خدمات پزشکی و چشم پزشکی رایگان ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به سرانه پایین فضای آموزشی در مدارس بیان کرد: همچنان نیاز به تلاش و مجاهدت بیشتر برای رفع نیاز و کاستی در سرانه آموزشی برای رسیدگی به دانش آموزان وجود دارد.

بهرامی با اشاره به کاستی‌های سرانه ورزشی دانش آموزان تأکید کرد: در فضاهای سربسته ورزشی 8 سانتی متر و در فضاهای باز 20 سانتی متر برای هر دانش آموز امکانات وجود دارد لذا امیدواریم این ضعف را به مرور برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.