۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 85568

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی با سر به سینه دروازه‌بان فولاد خوزستان کوبید تا یادآور حرکت زیدان در فینال جام‌جهانی سال ۲۰۰۶ باشد.

حرکت زیدان در اهواز تکرار شد

به گزارش قدس آنلاین، برای تماشای بازی فولاد و تراکتورسازی حدود 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی اهواز حضور دارند که تقریبا نیمی از آنها حامی تراکتورسازی هستند و به شدت تیم محبوب‌شان را تشویق می‌کنند.

* پیش از آغاز مسابقه 6 بازیکن تراکتورسازی به سمت حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان رفتند و از او برای حضور در میدان رخصت گرفتند. مهدی کیانی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، سیدمهدی سیدصالحی، قاسم دهنوی و امیر اعتمادی بازیکنانی بودند که به سمت نیمکت فولاد رفتند.

* قاسم دهنوی در اوسط نیمه اول در میان تعجب همگان و در حالیکه ارشاد یوسفی دروازه‌بان فولاد خوزستان بدون هیچ مزاحمتی توپ را گرفته بود به سمت او رفت و با سر به سینه یوسفی کوبید و داور مسابقه نیز با وجود مشاهده این صحنه فقط به دهنوی کارت زرد نشان داد. حرکت دهنوی دقیقا مثل حرکت زیدان بازیکن فرانسه در فینال جام جهانی 2006 بود که با سر به سینه مدافع ایتالیا کوبید و از بازی اخراج شد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خوزستاني IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    4 14
    آقاي داور از شرافت خود دفاع كن......
  • تراختورچي IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    6 0
    کجا دهنوي با سر به دروازه بان کوبيد فقط پاش رو گذاشت رو پاي دروازه بان وقت کش بحرين استيل .
  • محمدرضارنجکش-تبريز IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    6 0
    مرحبا پاداش کسي که بخواتد وقتکشي کنه همينه.البته حق دارن چون به فوتبال عربها نزديک هستند تا فوتبال برزيل.
  • ميثم IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    7 0
    دمت گرم جواب ضد فوتبالي را بايد بازيکناني مثل دهنوي با غيرت بدهت. جون دو گل زديد بايد وقت کشي کنيد. بايد فوتبال بازي کني که خدارا شکر ما اين کارو کرديم.