نماینده رییس جمهور تاجیکستان در امور گردشگری با هدف گسترش همکاری‌های این کشور با بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حوزه گردشگری سلامت زائران با مدیرعامل این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید نماینده رییس جمهور تاجیکستان از بیمارستان فوق تخصصی رضوی

امید کریمی و 9 نفر از متخصصان و مدیران حوزه گردشگری جمهوری تاجیکستان در حاشیه بازدید از مناطق و مراکز مختلف گردشگری و اقامتی خراسان رضوی به همراه چند تن از مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان رضوی بازدید کردند.

هیئت اعزامی گردشگری تاجیکستان در بازدید از بخش‌های بستری بیماران بین‌الملل(IPD)، پزشکی هسته‌ای و واحد پذیرش بیمارستان رضوی، از نزدیک با دستاوردهای درمانی، خدمات متنوع این بیمارستان و همچنین کیفیت ارائه خدمات به بیماران غیرایرانی آشنا شدند.

در نشست مشترک امید کریمی نماینده رییس جمهور تاجیکستان در امور گردشگری و دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، همچنین در خصوص تسهیل ارائه خدمات گردشگری سلامت به زائران تاجیکستانی و ارجاع مستقیم و نظام‌مند بیماران این کشور به بیمارستان رضوی برای دریافت خدمات، گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

هیئت اعزامی گردشگری تاجیکستان در این نشست با ابراز خرسندی از وجود این بیمارستان مجهز و پیشرفته در مشهد مقدس، بر امضای تفاهم‌نامه همکاری برای ارجاع بیماران خود به بیمارستان رضوی در آینده تأکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.