سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف یک فروند قایق غیر مجازترال متخلف درخور گاو بندی آبهای جاسک در راستای مبارزه با صیدو صیادی غیر مجاز خبر داد.

توقیف یک فروند قایق غیرمجاز ترال متخلف در آب های جاسک

به گزارش قدس آنلاین،  مهرداد رامش جان با اشاره به اینکه مبارزه با صید غیر مجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان است، گفت: وارد کردن هرنوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

وی افزود: اکیپ گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان جاسک ضمن اخذ تجهیزات کامل با یک فروند گلف سازمانی به اتفاق عوامل دریابانی به حوزه استحفاضی اعزام که در حین گشت زنی درخور گاو بندی جاسک به یک فروند قایق غیرمجاز ۵۵ اسب بخار متخلف ترال برخورد و نسبت به توقیف آن اقدام لازم به عمل آمد.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تصریح کرد: در این عملیات یک جفت تخته ترال به همراه یک دستگاه تور ترال و ۱۰۰ متر طناب از شناورمتخلف کشف و ضبط شد.

رامش جان تصریح کرد: کلیه توقیفات ضمن تشکیل پرونده به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی شیلات جهت تعیین تکلیف و یا در صورت نیاز به دستگاه قضا ارجاع داده شده اند.

وی ادامه داد: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبین این حوزه است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.