۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 857555

به نظر می‌رسد که خسرو حیدری وظیفه نگهداری کلاه جالب ریکاردو ساپینتو را برعهده داشته است.

خسرو امانت‌دار کلاه خاص ساپینتو!

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ریکاردو ساپینتو به کنار زمین، با اتفاق خوبی برای استقلال همراه شد و آبی‌ها توانستند با پیروزی بزرگ خارج از خانه برابر فولاد، ضمن کسب سه امتیاز ارزشمند، رتبه دوم جدول رده‌بندی را از آن خود کرده و امیدهایشان برای کسب عنوان قهرمانی را زنده نگه‌دارند.

نکته جالب در خصوص بازگشت ساپینتو به کنار زمین، دوری او از به‌ وجود آمدن هرگونه حاشیه تازه‌ای بود. محرومیت‌های سریالی سرمربی پرتغالی باعث شده بود تا حواس آبی‌پوشان به سرمربی تیمشان باشد و برخی از نیمکت‌نشینان نیز مراقب بودند تا او درگیر ماجرای تازه‌ای نشود.

خسرو حیدری که از دستیاران ایرانی ساپینتو محسوب می‌شود، از جمله نیمکت‌نشینان بود که علاوه بر کارهای فنی، مأموریت داشت تا از بروز هرگونه حاشیه‌ای کنار زمین جلوگیری کند.

پس از آنکه در یک صحنه، ساپینتو خشمگین شد و کلاهش را بر زمین کوبید، خسرو حیدری از سرمربی تیمش خواست تا آرامش خود را حفظ کند و کلاه ساپینتو را از زمین برداشت و به او داد.

کلاه خاصی که برای این سرمربی پرانرژی خوش‌یمن بود و او توانست تیم علیرضا منصوریان را شکست دهد. فولادی که در نیمه اول عملکرد خوبی داشت اما بی‌دقتی بازیکنان این تیم مانع از باز شدن دروازه حسینی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.