وزیر کشور گفت: با توجه به پیش بینی حضور ۱۰ میلیون زائر از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ، موضوع اسکان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وزیر کشور: اسکان زائران از اهمیت بسیاری برخوردار است

به گزارش قدس خراسان، احمد وحیدی عصر پنجشنبه در قرارگاه مرکزی زائران نوروزی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: نخستین موضوع در خصوص مشهد ایمنی و سلامت زائران است، لذا مبادی ورودی این کلانشهر باید تقویت شود.

وزیر کشور در ادامه در بحث اسکان گفت: باید پیش بینی اسکان اضافه را هم در نظر داشته باشیم تا اگر به دلیلی زائران بیشتری آمدند مشکلی پیش نیاید.

وی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل زائران گفت: امیدواریم ۸۴ رام قطار فعلی به ۹۰ افزایش یابد. در خصوص حمل و نقل از استانهای دیگر هم کمک گرفته شود.

وحیدی ادامه داد: در حمل و نقل برون استانی هم اتوبوس لازم باید پیش بینی و در نظر گرفته شود تا مشکلی پیش نیاید.

وزیر کشور بیان کرد: در ارتباط با اقلام خوراکی مورد نیاز باید بر قیمتها نظارت شود تا کالاهای مورد نظر با قیمت مصوب عرضه شود.

وی گفت: یکی از بزرگترین افتخارات این است که در خدمت زائران امام رضا (ع) باشیم.

وحیدی امروز در سفری یک‌روزه به مشهد با سرکشی از برخی محل های آماده شده برای خدمت رسانی به زائران بارگاه منور رضوی، کیفیت و نحوه ارائه خدمت به مهمانان حضرت رضا (ع) را مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور که توسط استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد همراهی می شد، با حضور در خیابان وحدت از یک سالن ورزشی که توسط شهرداری مشهد برای اسکان اضطراری مسافران آماده سازی شده دیدن کرد و سپس به خیابان طبرسی رفت تا با شرایط توزیع ارزاق عمومی برای زائران آشنا شود.

بازدید از قرارگاه نظارت و بازرسی اداره کل صمت، راه آهن مشهد و وضعیت آماده سازی مدارس مشهد برای اسکان موقت زائران توسط اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از دیگر برنامه های وزیر کشور بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.