رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای تنظیم بازار محصولات مورد نیاز شب عید ذخیره سازی مناسبی انجام شد و در عرضه مشکلی نداریم.

ذخیره سازی مناسبی برای تامین میوه شب عید در مازندران انجام شد

 حسن عنایتی کلیجی صبح جمعه در سیزدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار محصولات مورد نیاز شب عید، ذخیره سازی مناسبی انجام داده و با این وجود مشکلی در عرضه نداریم.

وی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی توزیع کالای اساسی در مازندران، گفت: برای رفاه حال شهروندان طرح تشدید نظارت و کنترل قیمت عرضه کالاهای اساسی و برخورد با گران فروشی با قوت و قدرت در بازار ادامه دارد.

سیدمحمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: معاونت بازرگانی در دو بخش فعالیت می‌کند که در بخش اول تأمین و توزیع کالاهای اساسی و در بخش دوم بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی است که به موازات هم در حال انجام است، ادامه داد: نظارت بر بازار به صورت مستمر انجام می‌شود و در روزهای پایان سال با توجه به طرح‌هایی که وجود دارد نظارت تشدید می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: به هر میزان که شهرستان‌ها لازم داشته باشند گوشت و مرغ در اختیار قرار خواهد گرفت تا با قیمت مصوب به فروش برسد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: اولویت ما تا عید نوروز، تنظیم بازار است و این امر به طور جدی دنبال می‌شود و تأمین کالاها جز مأموریت‌های اصلی ماست.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.