فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: طرح ظفر در ۶ شهرستان غرب استان تهران از امروز فعالیت خود را آغار کرده و به صورت مستمر تداوم خواهد داشت.

آغاز طرح عملیات ظفر با رویکرد استقرار و استمرار امنیت در غرب استان تهران

به گزارش قدس آنلاین،  ، سردار کیوان ظهیری روز شنبه دراولین روز شروع به کار ادارات از آغاز طرح اقتدار عملیات ظفر پلیس غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طرح عملیات ظفر با رویکرد استقرار و استمرار امنیت در شهرستانهای غرب استان تهران در سال ۱۴۰۲ اجرا می شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: هدف این طرح مقابله با مخلان امنیت جمع آوری ارازل، سارقان، و کسانی که به امنیت مردم صدمه می زنند بوده و در شهرستانهای غرب استان تهران شهریار، ملارد، قدس، رباط کریم، اسلامشهر، و بهارستان اجرا می شود.

ظهیری افزود: یگان‌های ویژه برای پیشگیری از سرقت و برخورد با مخلان نظم امنیت در ۶ شهرستان غرب استان تهران فعالیت خود را آغاز کردند و برابر تدابیر صورت گرفته مأموریت خود را با تمام توان اجراء می کنند و این مهم به صورت مستمر و هفتگی تداوم خواهد داشت.

آغاز طرح عملیات ظفر با رویکرد استقرار و استمرار امنیت در غرب استان تهران

سردار ظهیری به آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس در ایام تعطیلات نوروز اشاره و یادآوری کرد: طبق دستور فرمانده کل فراجا از تمام ظرفیت های پلیس برای آرامش و امنیت مردم استفاده می کنیم و پلیس با تمام توان، به صورت مستمر و شبانه روزی در صحنه است تا مردم با آسودگی خاطر و آرامش کامل در تعطیلات نوروز ایام خوشی را سپری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.