امام جمعه یزد اجرای قانون عفاف و حجاب و حدود پوشش در کشور را خواستار شد و گفت: علما روی منبرها روش امر به معروف و اهمیت آن را برای مردم تشریح کنند.

مواظب توطئه کشف حجاب باشیم/ قانون عفاف و حجاب در کشور اجرا شود

به گزارش قدس آنلاین  آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یزد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، سالروز قیام خونین مردم یزد در دهم فروردین ۵۷ را گرامی داشت.

وی همه را به ترک معصیت در ماه رمضان فراخواند و افزود: امیدوارم همه حرمت این ماه را نگه دارند.

امام جمعه یزد با گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها اظهار داشت: حضرت خدیجه سلام الله علیها همه دارایی خود را برای خدا داد و با حرکت در مسیر خدا، دین خدا را یاری کرد و در نزد خدا باعظمت رفت و سیره این بانوی بزرگ اسلام الگویی برای ماست.

ناصری با اشاره به ۱۲فروردین ۵۸ سالروز یوم الله جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین یک یوم الله بزرگ و فراموش نشدنی است و در این روز ملت ایران ندای امام خمینی(ره) را لبیک گفتند و به جمهوری اسلامی(نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد) رای دادند و همه توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی تصریح کرد: مردم در ۱۲فروردین حاکمیت الله را آوردند و حاکمیت طاغوت را برداشتند و زمینه را برای رشد خود فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، با اشاره به دوران سیاه طاغوت و وابستگی آن به استکبار جهانی اظهار داشت: در رژیم طاغوت همه جان و مال مردم در اختیار اجانب بود و اختیار معادن و ذخایر و امور خود را نداشتیم و حتی ارتش ما در اختیار و نفوذ چندین هزار کارشناس خارجی بود.

ناصری، نفوذ بهائیت در رژیم طاغوت و تبلیغ صهیونیست ها و فساد و فحشا را یکی دیگر از معضلات آن زمان برشمرد و افزود: حتی متدینین در آن زمان نگران فرزند آوری بودند که در رژیمی که دست آمریکایی هاست فرزندشان چگونه تربیت می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.