رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: به منظور بررسی دقیق در حوزه سلامت غذا و دارو، کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای ۵۰ هزار و ۶۲۴ مورد بازدید در ایام نوروز در شهرستان مشهد انجام دادند.

انجام بیش از ۵۰ هزار بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علی غلامپور با اشاره به اینکه کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای در ایام نوروز در شیفت های مختلف با حضور در اماکن تهیه و توزیع غذا، اقامتگاه ها و پایانه های مسافربری برای نحوه ارائه خدمت به زائران نظارت داشتند، اظهار کرد: در طی بازدیدهای صورت گرفته ۶ هزار و ۷۶۲ مورد اقدام قانونی انجام شده و ۱۰۲ واحد نیز به دلیل شدت تخلفات پلمب شدند.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد تصریح کرد: در ایستگاه های سلامت و استقبال زائر نیز خدمات مختلفی به زائران ارائه شد که در مجموع در ایام نوروز ۸ هزار و ۱۵۶ مورد خدمت شامل ویزیت، نسخه نویسی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه و روان شناسی و واکسیناسیون برای مراجعه کنندگان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۹ جلسه برای هماهنگی بین ارگانها و رفع نواقص احتمالی انجام شد تا زائران در سلامت کامل مسافرت نوروزی خود را به پایان رسانند، گفت: ایستگاه های سلامت عموما در مسیرهای منتهی به حرم رضوی و ایستگاه های استقبال از زائران در مبادی ورودی شهر مشهد در نظر گرفته شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.