رئیس سازمان اورژانس جهرم گفت: تعداد تصادفات محور جهرم به شیراز در نوروز امسال و در مقایسه با سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۶۰ درصدی تصادفات محور جهرم-شیراز

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا خوشرو  بیان کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲، کل مأموریت‌های حوادث ترافیکی اورژانس ۱۱۵ جهرم در جاده، ۷۲ مورد بوده و محور جهرم _ شیراز با ۳۷ مورد بیشترین آمار را در این ایام به خود اختصاص داده است.

وی با بیان این مطلب که تعداد تصادفات محور جهرم به شیراز در تاریخ ذکر شده در مقایسه با سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است گفت: بعد از محور جهرم _ شیراز، بیشترین تصادفات به ترتیب در محورهای جهرم _ سیمکان و جهرم _ لار اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ جهرم با اشاره به کاهش آمار تصادفات در محور جهرم _ لار در نوروز امسال گفت: در این بازه زمانی ۸ مورد تصادف اتفاق افتاده که نسبت به سال گذشته روندی کاهشی داشته است.

وی اضافه کرد: همین طور تعداد مأموریت‌های حوادث ترافیکی در این محور مواصلاتی در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

خوشرو عنوان کرد: این حوادث ترافیکی در جاده، ۱۲۳ مصدوم و ۴ فوتی برجای گذاشته است.

وی با اشاره به کل مأموریت‌های شهری از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری گفت: تعداد کل مأموریت‌های انجام شده ۶۹۰ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد تعداد مأموریت‌ها افزایش یافته است.

به گفته رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ جهرم کل مأموریت‌های مرتبط با حوادث ترافیکی در شهر ۷۸ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مصدومین حوادث ترافیکی در شهر ۱۰۳ مورد بوده که خوشبختانه موارد فوتی در آن نبوده است.

خوشرو با بیان اینکه در حوادث ترافیکی ۶۸ درصد موتور حضور داشته است گفت: برخورد ماشین با موتور، واژگونی موتور و برخورد ماشین با ماشین به ترتیب، بیشتری علت تصادفات در شهر بوده است.

به گفته وی مأموریت‌های ترافیکی درمجموع شهر و جاده ۱۶ درصد افزایش داشته است و بیشترین نوع تصادف در جاده به ترتیب واژگون ماشین، واژگونی موتور، برخورد ماشین با موتور و برخورد ماشین با ماشین بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.