پایگاه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر همزمان در ۱۰۰ منطقه محروم استان افتتاح شد.

افتتاح ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مناطق محروم استان بوشهر+ تصویر

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه بوشهر امروز در آیین رونمایی از افتتاح ۱۰۰ پایگاه قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر جایگاه این استان در عرصه قرآنی را ممتاز دانست و اظهار داشت: اکنون بوشهر به‌عنوان پایتخت قرآنی معرفی شده که نشان از جایگاه آن در این عرصه است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به برپایی مراسم و محافل قرآنی در همه شهرها و روستاها تصریح کرد: توجه ویژه به نقاط محروم در توسعه زیرساخت‌های قرآنی یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خدمات ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را در عرصه فعالیت‌های قرآنی را ستود و بیان کرد: راه‌اندازی پایگاه‌های قرآنی در نقاط محروم و کم برخوردار نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در این مناطق دارد.

افتتاح پایگاه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر نیز با اشاره به رونمایی از پایگاه‌های قرآنی تصریح کرد: پایگاه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر همزمان در ۱۰۰ منطقه محروم استان بوشهر افتتاح شد.

حجت‌الاسلام جابر آزور از توزیع مصحف شریف رضوی خبر داد و بیان کرد: توزیع یک‌هزار مصحف شریف رضوی در پایگاه‌های قرآنی مساجد استان بوشهر آغاز شد.

افتتاح ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مناطق محروم استان بوشهر+ تصویرافتتاح ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مناطق محروم استان بوشهر+ تصویر

افتتاح ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مناطق محروم استان بوشهر+ تصویر

افتتاح ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مناطق محروم استان بوشهر+ تصویرافتتاح ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مناطق محروم استان بوشهر+ تصویرافتتاح ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مناطق محروم استان بوشهر+ تصویر

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.