۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 862430

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان کرج را از میدان توحید تا مصلی امام خمینی (ره) کرج اعلام کرد. .

مسیر راهپیمایی روز قدس در کرج اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمیان روز شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در استان البرز افزود: مسیرهای سایر شهرستان های استان البرز شامل فردیس، ساوجبلاغ ،نظرآباد ، چهارباغ ، طالقان و اشتهارد نیز طی هفته جاری اعلام خواهد شد.

وی گفت: قدس متعلق به یک کشور و یا نژاد خاصی نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است و هر کسی که دغدغه دین و اسلام را دارد باید برای برگزاری مراسم این روز نیز دغدغه داشته باشد.

ابراهیمیان افزود: امسال با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همچنین بنا به دستور ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مقرر شد جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: امسال راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ با اجتماع مردم در میدان‌ توحید کرج آغاز می شود و مردم روزه دار از آنجا به سمت مصلی‌ امام خمینی (ره) شهر کرج حرکت خواهند داشت.

ابراهیمیان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که باید در تولید محتوا خلاقیت و نوآوری در راستای جهاد تبیین داشته باشیم گفت: یک تیم تولید محتوا برای تبلیغات پیشنهاد می شود شکل گیرد تا تبلیغات فضای مجازی و بنرهای تبلیغاتی را در این زمینه مدیریت کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مسابقات ویژه‌ای در این ایام در سطح شهر به صورت کتبی و شفاهی با برپایی غرفه‌های مختلف همراه با جوایز نفیس اجرا می‌ شود.

وی در پایان از تمام اقشار مختلف مردم اعم از هنرمندان، دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، جامعه کارگران و اصناف دعوت به عمل آورد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.