۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 862464

عضو هیئت مدیره کانون کارفرمایی انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر کشور گفت: امروز حمل و نقل مسافر به نقطه حساسی رسیده است که اگر تصمیمات درست و به جا در مورد گرفته نشود به یقین این صنف نابود خواهد شد.

 خطر نابودی حمل و نقل مسافری جاده ای

به گزارش قدس آنلاین عضو هیئت مدیره کانون کارفرمایی انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر کشور گفت: امروز حمل و نقل مسافر به نقطه حساسی رسیده است که اگر تصمیمات درست و به جا در مورد گرفته نشود به یقین این صنف نابود خواهد شد.

 مسلم غنی پور، موضوعات مهمی که موجب شده حمل و نقل مسافر به این موقعیت برسد را برشمرد و تاکید کرد: باور نداشتن به صنف مسافر به عنوان بزرگترین بازوی خصوصی حمل و نقل، عدم واگذاری امورات اجرایی به صنف مسافر، اختیار نداشتن سازمان مربوط در امورات حمل و نقل مسافر، مشخص نبودن متولی حمل و نقل، توقع اجرای بخشنامه های که زیرساخت مناسب آن وجود ندارد و در نتیجه اجرا نشدن صدها بخشنامه و عدم وجود عدالت در بخش های حمل و نقل مسافر به ویژه مظلوم واقع شدن حمل و نقل جاده ای مسافر از جمله این موضوعات است.

وی افزود: صنفی که می داند اگر مسافر نباشد، ناوگانی وجود ندارد و اگر ناوگانی وجود نداشته باشد راننده ای وجود ندارد و اگر این سه بخش نباشند شرکتی وجود ندارد، آیا در تصمیم گیری امورات صنفی ناتوان است؟

منبع: تین نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.