معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید گفت: اسرائیلی‌ها با این اتفاقات و درگیریهای داخلی حتی زودتر از این از صفحه روزگار محو خواهند شد.

معاون استاندار یزد: رژیم صهیونیستی زودتر از موعد از صفحه روزگار محو خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین؛ "علی اکبر عزیزی" در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به ویژگی خاص راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته گفت: راهپیمایی امسال نسبت به سالیان قبل تفاوت مهمی داشته و آن هم عملکرد ددمنشانه رژیم جعلی و منحوس اسرائیل در روزهای اخیر و کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین، لبنان و سوریه و همچنین شهادت دو تن از فرزندان ایران اسلامی است.

وی با قدردانی از همراهی و حضور چشمگیر مردم در مراسمات گذشته به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شریف، انقلابی و مومن استان دارالعباده یزد این بار نیز با اعتقاد راسخ خود مبنی بر آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس و غاصب اسرائیل در جمعه پیش رو حماسه ای عظیم خلق کرده و با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری به افتخارات استان اضافه خواهند کرد.

عزیزی از همه اقشار، گروه ها، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خواست با صدور بیانیه آحاد مردم را برای حضور هر چه باشکوه تر در این مراسم دعوت نمایند.

راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح در یزد آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.