۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 863668

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پنج واحد رستوران- باغسرا به علت تخلفات بهداشتی و رعایت نکردن مصوبات کارگروه سلامت و امنیت در منطقه باغرود پلمب شد.

پلمب ۵ واحد باغسرا و رستوران در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، هادی حسین زاده اظهار کرد: این واحدها برابر اصلاحیه ماده ۱۳قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی پس از تذکرات متعدد بازرسان بهداشت محیط و پیرو بی توجهی متصدیان به رفع مشکلات بهداشتی پلمب شده است و تا رفع کامل نواقص بهداشتی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: این واحدها پس از طی مدت زمان حداقل یک هفته در صورت درخواست کتبی متصدی فقط برای رفع نواقص مکان مذکور فک پلمب خواهد شد.

وی تاکید کرد: رعایت موازین بهداشتی به ویژه در بخش تجهیزات و امکانات موجود در محل کار اهمیت ویژه ای در مهندسی بهداشت محیط دارد و متصدیان موظف به اجرای دستورهای بهداشتی اعلام شده هستند.

حسین زاده گفت: با هدف حفظ سلامت عمومی جامعه، آموزش و ارتقای فرهنگ سلامت در دستور کار است و واحدهای متخلف اعمال قانون می شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: از متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انتظار می‌رود توصیه های کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای را بیشتر مورد توجه قرار دهند و نظارت کافی به بهداشت فردی و نظافت کارکنان خود داشته باشند. ️

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.