فرمانده سپاه امیر المومنین ایلام گفت: بنا به پیش بینی مقام معظم رهبری که برگرفته از آیات الهی و تاریخ مبارزات اسلام با غرب است، رژیم صهیونیستی رو به سقوط و اضمحلال نهاده و تحرکات دورنی این رژیم شرایط نابودی زددتر از موعد اسرائیل فراهم شد.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع): رژیم صهیونیستی رو به سقوط و اضمحلال است

به گزارش قدس آنلاین سردار «جمال شاکرمی» در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام با بیان اینکه تسلط اسرائیل و غرب بر فلسطین برآمده از جنگ های صلیبی و شکست آنها در برابر مسلمانان و انتقام غرب از شکست های پی در پی در جنگ های صلیبی است، اظهار کرد:  علمای شیعه پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند و مقاومت علمای شیعی در این مسیر موجب ورود علمای اهل سنت دیگر کشورهای مسلمان برای جهاد با رژیم صهیونیستی شد.

وی گفت:  غربی‌ها با زوال امپراطوری عثمانی که فلسطین بخشی از این امپراطوری بود و تحمیل قرادداها و معاهده های متعدد و به ویژه بعد از شکست عثمانی و آلمان در جنگ جهانی اول، فلسطین به انگلیس واگذار شد و انگلیس نیز با استقرار قوم یهود و رژیم صهیونیستی اسرائیل در سرزمین فلسطین باعث تشکیل یک رژیم جدید در منطقه خاورمیانه و سرزمین فلسطین گردید و با حضور این رژیم منطقه خاورمیانه دچار تحولات و حوادث متعددی شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد:  اعراب با احساس خطر از طرف رژیم صهیونیستی به جبهه ها و احزاب مختلفی در کشورهای عربی از جمله مصر، لبنان، فلسطین، عراق، اردن، سوریه و لیبی شکل گرفت و مبارزات آنها علیه اسرائیل منجر به شکست شد و برخی از سران کشورهای عرب با اسرائیل و غرب سازش و بر سر تقسیم فلسطین معامله کردند.
شاکرمی تصریح کرد:  با پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل با رهبریت علمای شیعه مبارزه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل را به دست گرفت و گفتمان جدید مبارزه با جهان سلطه را در دنیا شکل داد، چرا که سقوط رژیم پهلوی در داخل، محو کامل اسرائیل در منطقه خاورمیانه و مبارزه با استکبار جهانی در سطح بین المللی بیانگر نگاه ژرف امام راحل در مبارزات خود بود و هم اکنون نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر روشن امام راحل هستند.

وی با بیان اینکه اسرائیل انتقام واقعه خیالی هلوکاست و ماجرای دروغین کوره‌های انسان سوزی یهودی آلمان و هیتلر را از مسلمانان می گیرد، تاکید کرد: باید مردم و نسل های آینده بدون هیچ تحریفی از تاریخ منطقه و جهان اسلام و دنیای سلطه و نقشه های شوم غرب برای نابودی اسلام آگاه باشند و هدف و ماهیت اصلی مبارزه با جهان سلطه را بدانند.

شاکرمی ادامه داد: مساله فلسطین به یک نقطه عطف مشترک بین تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده و علمای شیعه و مقام معظم رهبری به پشتوانه مردم فهیم بدون هیچ ترس و واهمه ای به مبارزه با اسرائیل و حامیان این رژیم کودک کش پرداخته‌اند، اما یکی از جنایات سازمان ملل تشکیل کشور اسرائیل و رای قاطع کشورها به تشکیل این رژیم بود و منطقه خاورمیانه با حضور اسرائیل دستخوش حوادث و اتفاقات زیادی شد.
وی با بیان اینکه مبارزه برای آزادسازی قدس شریف قاطعانه و با گفتمان نوین امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد، تاکید کرد:  بنا به پیش بینی مقام معظم رهبری که برگرفته از آیات الهی و تاریخ مبارزات اسلام با غرب است، رژیم صهیونیستی رو به سقوط و اضمحلال نهاده و تحرکات دورنی این رژیم شرایط نابودی زددتر از موعد اسرائیل فراهم شده است.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد:  دشمن با استحاله فرهنگی موفق به تسلط بر فلسطین شد و اکنون همان مسیر را برای مردم ایران به‌ویژه بانوان عفیف انقلاب اسلامی در پیش گرفته و باید با کمک مردم و نیروی انتظامی بساط بی حجابی مهندسی شده جامعه جمع شود.

انتهای پیام 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.