سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمرکز من فقط برای بازی با هوادار است و ذره‌ای به دربی فکر نمی‌کنم، از هواداران استقلال درخواست می‌کنم حامی و پشتیبان تیم باشند و می‌خواهم آنها را بیشتر، بیشتر و بیشتر در ورزشگاه ببینم.

ساپینتو: من ذره‌ای به دربی فکر نمی‌کنم/ داور اشتباه کند نمی‌توانم آرام باشم

به گزارش قدس آنلاین« ریکاردو ساپینتو» امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی با هوادار اظهار داشت: با تیم سخت‌کوشی به نام هوادار بازی داریم که در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و برنده از زمین خارج شد،

وی افزود:من عقیده و دیگاه سرمربی هوادار را دوست دارم، آنها جابجایی خوبی دارند و خیلی سخت تلاش می کنند. ما هیچ بازی راحتی نداریم و این یک بازی سخت دیگر است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم سه امتیاز کامل بازی را به دست آوریم، تنها هدف ما در این بازی پیروزی است.

ساپینتو تصریح کرد: تیم ما فقط به تمرکزش به بازی است، ما گروه متحد و هماهنگی هستیم که در هر بازی برای برد پا به زمین مسابقه می‌گذاریم، من به شاگردانم افتخار می‌کنم.

وی تاکید کرد: این درست که کوین یامگا را برای بازی با هوادار در اخیتار نداریم اما راه حلی برای جانشینی وی داریم، تیمیم کامل هستیم که همه نفرات تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌برند.

ساپینتواعلام کرد: از هواداران استقلال درخواست می‌کنم حامی و پشتیبان تیم باشند و می‌خواهم آنها را بیشتر، بیشتر و بیشتر در ورزشگاه ببینم، من فکر می‌کنم هواداران برای تیم همه کار می‌کنند و تیم نیز برای آنها همه کار می‌کند،در کنار هم روزهای خوبی را پیش رو داریم.

وی گفت: امیدوارم داور عملکرد خوبی در بازی فردا داشته باشد، در بازی‌های گذشته با ما خوب رفتار کردند و بیشتر و آرامش داشتند، ما هر روز بیشتر همدیگر را در ک می‌کنیم و اگر داور فردا اشتباهی داشته باشد نمی‌توانم آرام رفتار کنم، البته آنها در گذشته امتیازات زیادی را از استقلال گرفتند، 11 امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم، در بازی‌های اخیر منصف بودند و امیدوارم فردا از سه تیم عملکرد خوبی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.