رئیس هیأت جودو خراسان‌شمالی از حضور جودوکار ارزنده استان در رقابت های لیگ قاره‌ای روسیه خبر داد.

حضور جودوکار خراسان شمالی در رقابت های لیگ قاره‌ای روسیه

به گزارش قدس آنلاین، یونس ولی‌زاده اظهار کرد: قاسم باغچقی یکی از جودوکاران برجسته استان است که به تیم ملی جودو بزرگسالان دعوت شده و در رقابت های لیگ قاره‌ای روسیه حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم ملی جودو کشورمان ۱۹ فروردین ماه در مسابقات لیگ قاره‌ای مسکو حضور پیدا کرد و موفق شد با دو پیروزی و ‌دو شکست به مرحله دور برگشت این رقابت ها راه پیدا کند. در این مسابقات ۲۰ تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند و تیم ملی ایران با ترکیب ۹ ملی پوش در این مسابقات شرکت کرده بود.

وی با بیان اینکه اعضای تیم ملی برای آمادگی حضور در این رقابت ها اکنون در اردو به سر می برند، افزود: در این اردوی ملی ۱۶ ورزشکار از سراسر کشور حضور دارند و جودوکاران خود را برای اعزام به مسابقات روسیه آماده می کنند.

ولی‌زاده بیان کرد: سهراب رخشان و قاسم باغچقی ۲ جودوکار استان هستند که اکنون در اردوی تیم ملی برای آمادگی حضور در مسابقات روسیه حضور دارند؛ و اعزام قاسم باغچقی به این مسابقات قطعی است.

وی با اشاره به کسب قهرمانی قاسم باغچقی، در رقابت‌های جام صلح و دوستی بغداد، گفت: باغچقی از جودوکاران استان است که سال گذشته در وزن ۹۰ کیلوگرم با شکست حریفی از مراکش به نشان قهرمانی دست یافت.

رئیس هیأت جودو خراسان‌شمالی ادامه داد: در این رقابت‌ها تیم‌های ملی جودو کشور ایران، عراق، مراکش، تونس، ترکیه، اردن، کویت، سوریه و لیبی حضور داشتند.

وی به تیم ملی نوجوانان نیز اشاره کرد و گفت: بهزاد وحدانی ملی پوش سابق جودوی ایران از خراسان شمالی مسئولیت مربیگری تیم ملی نوجوانان را بر عهده دارد. همچنین حافظ ایزانلو نیز در وزن ۸۱ کیلوگرم به تیم ملی دعوت شده است تا به مسابقات بین المللی اعزام شوند.

ولی‌زاده در خصوص تیم ملی جوانان نیز اظهار کرد: امیرحسین ولی زاده نیز از خراسان شمالی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده و در آن حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.