سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از هماهنگی برای استقرار ۱۲۰۰ جایگاه دریافت فطریه در ‌شهر مشهد هم‌زمان با عید سعید فطر خبر داد.

استقرار ۱۲۰۰ جایگاه دریافت فطریه در ‌شهر مشهد

به گزارش قدس خراسان، داود لطیفی از هماهنگی برای استقرار ۱۲۰۰ جایگاه دریافت فطریه در ‌شهر مشهد بنا به درخواست ستاد زکات استان و با همکاری کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره)، بهزیستی و فرمانداری مشهد مقدس هم‌زمان با عید سعید فطر خبر داد.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان همه نهادهای متولی برای هماهنگی استقرار این جایگاه‌ها برگزار شد، مقرر شده است زیرساخت‌های لازم برای استقرار این جایگاه‌ها از سوی شهرداری مشهد با رعایت همه ضوابط شهری و در راستای کمک به ایتام و نیازمندان فراهم شود.

وی افزود: این جایگاه‌ها در محورهای منتهی به حرم رضوی از زمان اعلام رسمی عید سعید فطر تا روز بعد و در سایر نقاط شهر از ساعت ۱ بامداد روز عید تا ساعت ۲۴ همان روز در ‌شهر مستقر خواهند بود.

لطیفی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته ۳۲۰ نفر از نیروهای انضباط شهری نیز در قالب ۶۸ اکیپ خودرویی در سه شیفت کاری بر عملکرد این جایگاه‌ها نظارت می‌کنند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.