رئیس اتحادیه طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: از سال گذشته تاکنون ١۵٠ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد باهمت پویش سفیران آزادی از زندان آزاد شدند و طی چند روز آینده ٢٠٠زندانی دیگر آزاد خواهند شد. 

آزادی ٢٠٠ زندانی جرائم غیرعمد در مشهدمقدس 

به گزارش قدس خراسان، جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد و رئیس دادگستری این شهرستان عصر امروز در سالن همایش هتل سی نور مشهدمقدس برگزار شد.

یوسف تقی زادگان در این جشن با بیان اینکه در تاریخ ٢٩ فروردین ١۴٠١ پویش سفیران آزادی در مشهدمقدس پایه ریزی شد عنوان کرد: در زمان آغاز پویش نیّت ما این بود که تنها ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد رااز زندان آزاد کنیم اما به همت خیرین این صنف این جریان ادامه پیدا کرد. 

رئیس اتحادیه طلا، نقره و جواهر مشهد در ادامه افزود: با همت این صنف در ابتدا توانستیم با مبالغی که جمع شد حدود ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه ما می دانیم که هر فردی از زندان نجات پیدا می کند سرپرست خانواده است، گفت: از سال گذشته در ادامه اقدامات این پویش تاکنون ١۵٠ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با همت پویش سفیران آزادی از زندان آزاد شدند.

رئیس طلا، جواهر و نقره مشهد در ادامه گفت: در این مدت ۲ نفر از همکاران کمک بسیاری کردند یکی از آن ها هزینه مراسم‌ فوت پدر و مادرش را به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داد و دیگری ۲۹ پابند الکترونیکی تهیه کرد و زندانیان آزاد شده در طلافروشی‌ها مشغول به کار شدند.

تقی زادگان در پایان عنوان کرد: در گلریزان امشب زمینه آزادی ۲۰۰زندانی جرایم غیر عمد فراهم شد که امیدواریم این افراد به زودی به نزد خانواده هایشان بازگردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.