یک اتحادیه تجاری آلمان برنامه خود را برای اجرای اعتصاب‌ها در چند فرودگاه این کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه در ضمن ادامه اختلاف بر سر شرایط کار و حقوق اعلام کرد.

فراخوان اتحادیه کارگری آلمان برای اعتصاب کارکنان فرودگاه‌ها

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی، این اتحادیه آلمانی تحت نام اتحادیه ver.di در بیانیه‌ای که سه‌شنبه در سایتش منتشر کرد نوشت، اعتصاب ۴۸ ساعته پرسنل حراست در فرودگاه‌های دوسلدورف، هامبورگ و کلن-بُن از نخستین ساعات روز پنجشنبه شروع خواهد شد و تا نیمه شب جمعه ادامه می‌یابد.

از سوی دیگر مقامات به مسافران از بابت احتمال بروز کنسلی‌، تاخیر و طولانی‌تر شدن صف‌های انتظار در این فرودگاه‌ها هشدار دادند.

این اتحادیه تجاری درخواست افزایش اضافه کار و مزایا برای کار در آخر هفته‌ها، تعطیلات عمومی و شیفت شب‌ها را داشته است. چند روز قبل جدیدترین دور مذاکرات بین این اتحادیه که دومین اتحادیه بزرگ کارگری است و شرکت‌های انجمن فدرال امنیت هوانوردی بدون حصول یک توافق پایان یافت.

وولفگانگ پایپر، نماینده اتحادیه تجاری ver.di گفت: "ما از شرکت‌های انجمن فدرال امنیت هوانوردی می‌خواهیم تا سرانجام در مذاکرات تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ آوریل یک پیشنهاد قابل مذاکره را مطرح کرده تا جلوی اعتصاب‌های بیشتر را بگیرند."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.