رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از رشد ۲۷/۳ درصدی جابجایی مسافر در استان اصفهان خبر داد.

رشد ۲۷ درصدی جابجایی مسافر در استان اصفهان/ ورود ۴ میلیون مسافر به استان

به گزارش قدس آنلاین، حسین بیغمیان رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان  اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، بیش از ۹ میلیون مسافر و بیش از ۸۷۵ هزار سفر طی سال گذشته در حوزه تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده که این میزان نشان دهنده رشد ۲۷/۳ درصدی تعداد مسافر و یک درصدی تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بوده و نشانگر افزایش ضریب اشغال صندلی بوده که به تبع آن تکمیل ناوگان را نسبت به سال گذشته در پی داشته است.

وی افزود: بیشترین سهم‌ جابجایی مسافر در این مدت به ترتیب به شهرستان‌های اصفهان، مبارکه، خمینی‌شهر و کاشان اختصاص داشته است.

بیغمیان بیان کرد: از این تعداد بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر درون استانی و ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به مقصد برون استانی بوده است‌.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: هم اکنون ۱۵۲ شرکت حمل و نقل، ۳۱ باب پایانه مسافری عمومی، ۲۵ باب پایانه اختصاصی و ۵ باب پارک سوار، بیش از ۵ هزار و ۵۳۰ دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس، سواری و بیش از ۸ هزار و ۱۴۰ راننده مسافری فعال در حال ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و راننده را به سامانه ۱۴۱ که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است، اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات حمل و نقلی رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.