مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: مردم و خیران استان با کمک ۵ میلیارد تومانی خود طی ۱۸ مراسم در ماه مبارک رمضان زمینه آزادسازی ۳۰ زندانی غیرعمد را فراهم کردند.

برگزاری ۱۸ جشن گلریزان در کرمانشاه/ ۳۰ زندانی غیرعمد آزاد می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، بابک ترابی، مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه  اظهار کرد: ستاد دیه هر سال در ماه مبارک رمضان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد؛ همواره جشن‌های گلریزانی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: امسال هم با هماهنگی اداره‌کل دادگستری، سازمان زندان‌ها و ستاد دیه استان با برنامه‌ریزی حدود ۱۸ مراسم در تمامی شهرستان‌ها و تعدادی از بخش‌های استان برگزار شد. 

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه تصریح کرد: از محل برگزاری این مراسمات مردم استان بالغ بر ۵ میلیارد تومان به ستاد دیه استان کمک و مقدمات آزادسازی ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی ستاد دیه استان نیز از محل منابعی که در اختیار دارد برای آزادسازی زندانیان غیرعمد در شهرستان‌های استان نیز برنامه‌ریزی کرده است.

ترابی یادآور شد: طی سال گذشته موفق به آزادسازی ۲۰۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد شدیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم و خیران برای کمک به آزادسازی جرائم غیرعمد می‌توانند به صورت حضوری به ستاد دیه استان مراجعه و یا از طریق حساب‌های بانکی ستاد دیه کمک کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.