فرماندار تایباد گفت: با وجود نیروهای مسلح، هیچ مشکلی در مرزهای شرقی ایران وجود ندارد و امنیت کامل و پایدار در مرزهای ایران و افغانستان برقرار است.

امنیت کامل و پایدار در مرزهای ایران و افغانستان برقرار است

به گزارش قدس خراسان، مهدی دونده در دیدار با سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: استقرار، توان و صلابت همیشگی نیروی زمینی ارتش و سایر نیروهای مسلح در مرزهای شرقی ایران امنیت کاملی را برقرار کرده است.

فرماندار تایباد به تعامل و هم افزایی بین همه دستگاه‌های اجرایی مستقر در مرز دوغارون اشاره کرد و گفت: تعامل و همراهی مجموعه اداری مستقر در گذرگاه زمینی دوغارون نیز منجر به این شده تا برخی از مشکلات و موانع در این نقطه از کشور به حداقل ممکن برسد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های مرزنشین در واقع مرزبانان واقعی هستند که تحت هر شرایطی در کنار نیروهای مسلح بوده و اجازه نخواهند داد تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به آب و خاک این کشور وارد شود.

دونده با اشاره به اینکه شهرستان تایباد ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد، گفت: با اطمینان می‌توان مدعی شد که مرزهای مشترک ایران و افغانستان یکی از امن‌ترین مرزهای کشور است که این مهم را می‌توان در رفت و آمد قانونی اتباع کشور افغانستان در این مرز مشاهده کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.