رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: سال گذشته با تمام تلاشی که داشتیم موفق شدیم در لیگ برتر والیبال نماینده داشته باشیم که الحق و الانصاف عملکرد خوب و قابل قبولی از خودشان ثبت کردند.

عملکرد هیئت والیبال خراسان رضوی در سال گذشته قابل قبول بود

به گزارش قدس خراسان، جبار قوچان نژاد، در نشست سالیانه این هیئت اظهار کرد: سال گذشته با تمام تلاشی که داشتیم موفق شدیم در لیگ برتر والیبال نماینده داشته باشیم که الحق و الانصاف عملکرد خوبی هم از خودشان ثبت کردند. همچنین در لیگ برتر والیبال ساحلی هم موفق شدیم برای اولین بار نماینده داشته باشیم که اتفاق بسیار خوبی در کارنامه عملکرد هیئت محسوب می‌شود.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی افزود: لیگ برتر استان، کلاس‌های ارتقای داوری، لیگ برتر والیبال استان در رده‌های پایه و برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال هم از دیگر فعالیت‌های ما در سال گذشته بود.

وی در ادامه به وضعیت تنها نماینده والیبال استان در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: برای لیگ برتر آینده امیدواریم که نیان الکترونیک بازهم پای کار بیاید و بتوانیم یک بار دیگر پرچم مشهد را در سطح اول والیبال کشور بلند کنیم.

قوچان نژاد درباره آخرین وضعیت والیبال ساحلی و حضور تیم دانش و توپ مشهد در رقابت‌های لیگ برتر گفت: در والیبال ساحلی متاسفانه هنوز اسپانسر قوی نداریم و در تلاش هستیم تا برای این تیم هم کارهای خوبی را انجام دهیم.

رئیس هیئت والیبال استان خراسان رضوی در پایان به مشکلات موجود در سالن مهران و راهکارهای رفع این معضلات هم اشاره کرد و گفت: مشکل سالن مهران خیلی پیچیده است و علاوه بر سقف، سکوها و کف‌پوش هم وضعیت چندان مناسبی ندارند. ما در مجموعه ورزشی ثامن الائمه، سالن ۶ هزار نفری را داریم که یک ظرفیت خوب برای ورزش استان است، اما متأسفانه به حال خودش رها شده و بهره‌برداری از آن مستلزم اعتبارات بسیار زیادی است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین استانی باید بیشتر پای کار بیایند. باید تسهیلات و امتیازات ویژه‌ای را برای اسپانسرها در نظر بگیریم. مثلاً مجموعه نیان الکترونیک الان آمادگی این را دارد که حداقل یک سالن ورزشی استاندارد احداث کند.

قوچان نژاد گفت: ما از نظر سالن ضعیف هستیم و باید شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و همه ارگان‌های مرتبط پای کار بیایند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.