رئیس کمیسیون محرومیت زدایی مجلس با اشاره به حاشیه حواشی ایجاد شده در خصوص خبر توزیع ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان گفت: مسئولان و نمایندگان باید بدانند درهر جایگاهی خادم این سرزمین باشند، نباید دامنشان را با هر رانت و دلالی آلوده کنند.

موسوی در واکنش به خبر توزیع خودروی شاسی بلند به نمایندگان: مسئولان نباید اعتماد مردم را از دست بدهند

به گزارش قدس آنلابن، سیدعلی موسوی  با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص خبر توزیع 75 خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح وزیر صمت،گفت: بنده به عنوان رئیس کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت زدایی در مجلس یازدهم از همین تریبون اعلام می‌کنم که در جریان این اتفاق هیچ خودرویی از هیچ نهاد دولتی و حتی قوه مقننه دریافت نکرده‌ام و همیشه خود را خادم ملت و مردم ایران می‌دانم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده به عنوان یکی از نمایندگان مجلس انقلابی تلاش کرده‌ام زندگی در حد پایین‌ترین اقشار جامعه داشته باشم و به عنوان یک سرباز به سرزمین  خود خدمت کرده و تلاش می‌کنم در هر لباسی خادم این مردم باشم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: مسئولان ونمایندگان باید بدانند در هر جایگاهی خادم این سرزمین باشند،نباید دامنشان را با هر رانت و دلالی که به قیمت از دست دادن اعتماد مردم باشد، آلوده کنند.

موسوی افزود:هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس موضوع مذکور را بررسی و در این رابطه گزارش ارائه کرده است./

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.