فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از توقف اتوبوس اسکانیا با ۱۲۰ کیلو و ۱۹۵ گرم شیشه در مسیرمرزهای شرقی کشور به نهبندان خبر داد و گفت: دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در زیرکوه نیز کشف شد.

توقف اتوبوس حامل ۱۲۰ کیلو شیشه در مسیر نهبندان/ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در زیرکوه کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی تکمیلی از اتوبوس اسکانیا حامل ۱۲۰ کیلو و ۱۹۵ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود راکشف کردند.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه اتوبوس را توقیف و ۴ متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در زیرکوه
  
سرهنگ شجایی نسب همچنین یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از منازل مسکونی این شهرستان را دریافت کردند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، محل نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از منزل مسکونی ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کشف شد.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ارزش کارشناسی شده دستگاه های مکشوفه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد و در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.
 
سرهنگ شجاعی نسب از شهروندان خواست: چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاصی در این زمینه مطلع هستند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.