معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سنجش دانش آموزان توسط اداره استثنایی آموزش و پرورش از قبل عید شروع شده است و تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

سنجش سلامت نوآموزان ورود به دبستان تا خرداد ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، آذر رشیدی اظهار کرد: سنجش دانش آموزان توسط اداره استثنایی آموزش و پرورش از قبل عید شروع شده است و تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد، اولیا هر چه سریعتر نسبت به نوبت گیری و سنجش دانش آموز خود اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: درخصوص ثبت نام کلاس اولی ها، اولیای دانش آموز، ابتدا باید جهت انجام طرح سنجش و سلامت در سامانه سنجش نوبت گیری کنند و در موعد مقرر، به پایگاهی که مشخص شده مراجعه کنند تا مراحل سنجش انجام شود.

وی گفت: در صورت ارجاع به مرحله تخصصی، حتما در تاریخ مشخص شده به پایگاه تخصصی مراجعه تا سنجش کامل انجام شود و در سامانه نتیجه نهایی اعلام شود که مدیر طبق آن حق ثبت نام در مدرسه را دارد.

رشیدی افزود: مدارک لازم برای ثبت نام پایه اول شامل اصل شناسنامه دانش آموز، کارت ملی اولیا، قولنامه منزل جهت محدوده مدرسه بودن، علی الحساب بیمه حوادث و مبلغ کتاب درسی است که مسئولین مدرسه هم می‌تواند به صورت گروهی در مدرسه ثبت نام کنند و هم اولیا می‌توانند به صورت فردی در سامانه کتاب رسانی ثبت نام کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: به نام هر کدملی فقط یک دوره کتاب ثبت نام می‌شود، هنوز دستورالعمل ثبت نام نیامده است، ولی طبق سنوات قبل از خردادماه، ثبت در مدارس شروع خواهدشد.

وی افزود: مدیران هیچ مبلغی به جز پول کتاب و بیمه جهت هزینه ثبت نام، حق دریافت از اولیا ندارند.

رشیدی گفت: هر چند تعداد پایگاه‌های سنجش کم است ولی در حال افزایش پایگاه ها هستیم و روزانه تعدادزیادی به آنها اضافه می‌شود تا کار به سهولت وسریع انجام شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین ازدیروز سامانه سنجش برای نوبت گیری اتباع فعال شده است که در حال حاضر، ۱۲۶پایگاه فعال داریم که تاکنون ۵۱ هزارنوبت گیری شده است جهت تسریع در روند سنجش۵۰ پایگاه دیگر نیز در حال افزایش است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.