از سری رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور و در هفته پنجم از مرحله دوم و نهایی این مسابقات امروز 9 دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

آغاز هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته سوم / شادکام و شریعت در کمین شکار تهرانی‌ها

به گزارش قدس آنلاین در گروه اول مسابقات لیگ دسته سوم که دو نماینده خراسانی لیگ نیز در آن حضور دارند در مشهد و از ساعت 16 تیم فوتبال شادکام در ورزشگاه امام رضا(ع) از سامیت نو تهران میزبانی می کند. شادکامی ها که هفته گذشته و در اولین حضورعلیرضانیکبخت واحدی به عنوان سرمربی جدید دربی مشهد را به شریعت نوین واگذار کردند برای اینکه از کورس مدعیان عقب نمانند ناگزیر به پیروزی در بازی خانگی امروز خود هستند. دیداری که باتوجه به جایگاهی که سامیت در جدول رده بندی دارد چندان نمی تواند بازی راحتی برای شاگردان نیکبخت واحدی باشد.
هرچند که حضور محمدرضاخرسندنیا بازیکن باتجربه و نامدار فوتبال خراسان که سابقه حضور در استقلال تهران را نیز در کارنامه خود دارد در ترکیب احتمالی امروز شادکام می تواند به رفع مشکل قدرت تهاجمی شادکام کمک کند.

شادکام مشهد درحال حاضر و بعد از سپری شدن 4 هفته از رقابت های مرحله نهایی با 7 امتیاز و البته هم امتیاز با حریف امروزش سامیت و عقاب تهران که اتفاقا این تیم نیز در تهران از شریعت نوین دیگر نماینده خراسانی لیگ دسته سوم پذیرایی خواهد کرد در رده چهارم جدول ایستاده و چشم به 3 امتیاز دیدار امروز و بازگشت به جمع مدعیان دارد. در این گروه سامیت نو تهران همان طور که عنوان شد 7 امتیازی است و تنها به دلیل گل زده بیشتر بالاتر از شادکام در رده سوم جدول ایستاده است.
از نکات دیگر دیدار امروز دو تیم شادکام و سامیت رایگان شدن حضورعلاقه مندان در ورزشگاه امام رضا(ع) و قرعه کشی و اهدای جایزه از طرف باشگاه شادکام به تماشاچیان حاضر در ورزشگاه است.
*شریعت نوین امیدوار به ادامه پیروزی
شریعت نوین دیگر نماینده مشهدی لیگ دسته سوم امروز در تهران به مصاف عقاب خواهد رفت شریعتی ها که هفته گذشته را با پیروزی در دربی مشهد پشت سر گذاشتند با انگیزه ای که از این برد به دست آوردند امیدوار به ادامه این مسیر هستند و با پیروزی برابر عقاب می توانند جایگاه خود در جدول رده بندی را بهبود بخشند. شاگردان «محمد آتی ترک» در حال حاضر با 5 امتیازی که تا پایان هفته چهارم اندوخته اند در رده هفتم  گروه اول قرار دارند.

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.