۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 870062

مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری یزد در ارتباط با تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG این شهر گفت: این تعطیلی به دلیل تعمیر و استانداردسازی است و از یک تا سه هفته آینده این جایگاه‌ها به مدار بهره برداری باز می‌گردند.

دلیل تعطیلی برخی جایگاه‌های CNG یزد چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، «مجتبی قاسمی» در ارتباط با وضعیت جایگاه‌های CNG شهر یزد، گفت: جایگاه‌های سی ان جی شهر یزد از قبل ایام نوروز به استانداردسازی، اورهال و تعمیرات برخورد کرد اما چون زمان آن قبل از ایام نوروز بود، برای اینکه خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی با مشکل مواجه نشود، عملیات مرتبط با آن به بعد از تعطیلات نوروز و عید سعید فطر موکول شد.

وی افزود: در حال حاضر سه جایگاه شهید دهقان، شهید مدرس و مناجات که از جایگاه‌های اصلی شهری به حساب می‌آیند در حال انجام فعالیت هستند که دو جایگاه شهید دهقان و شهید مدرس در حال اورهال بوده و جایگاه مناجات هم تا یک هفته آینده برای استفاده شهروندان شروع به کار می‌کند.

مسئول جایگاه‌های CNG شهرداری یزد خاطر نشان کرد: جایگاه انبیا نیز به دلیل استانداردسازی تعطیل بوده که اقدامات لازم انجام شده و تا دو هفته آینده این جایگاه هم شروع به فعالیت می‌کند.

وی گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت در مدت زمان مشخص باید اورهال، تعمیر و استانداردسازی شود و اقداماتی که صورت می‌گیرد در راستای ارائه خدمات بهتر و بدون مشکل به شهروندان است و امسال زمان انجام این عملیات در جایگاه‌های اعلام شده رسیده بود.

قاسمی  در پایان با بیان این که اورهال جایگاه‌های شهید دهقان و شهید مدرس نیز تا سه هفته آینده انجام می‌شود، گفت: جایگاه شهدای شهرداری (اتوبوسرانی) نیز تا دو هفته آینده در دسترس عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.