کلینیک تخصصی بیمارستان شهید آتشدست در شهر نهبندان افتتاح شد تا جمعیت ۶۰ هزار نفری منطقه از مزایای آن بهره‌مند شوند.

کلینیک تخصصی بیمارستان نهبندان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین،  مراسم افتتاح پروژه کلینیک تخصصی بیمارستان شهید دکتر آتشدست نهبندان روز شنبه با حضور رئیس دانشگاه، نماینده‌ مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان نهبندان چشمگیر است گفت: توسعه خدمات عرصه سلامت در سراسر استان در حال انجام است و در شهرستان نهبندان با وجود کاستی‌هایی که هست، با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد.

سید محمد موسوی میرزایی افزود: عملیات ساخت این کلینیک تخصصی از سال ۱۳۹۹ با زیربنای ۵۳۵ مترمربع آغاز شد و در بهمن سال گذشته فرایند احداث و تجهیز آن به پایان رسید.

وی گفت: برای پروژه که امروز شاهد بهره‌برداری رسمی از آن هستیم، پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و کمک خیر نیک اندیش هزینه شد تا جمعیت ۶۰ هزار نفری این منطقه از مزایای کلینیک بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم و در سفر رئیس جمهور به استان نیز بر توجه به شهرستان مرزی نهبندان تاکید شد که این نگاه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه حمایتی برای افزایش ماندگاری پزشکان در بیمارستان‌های مناطق محروم گفت: قدردان کمک‌های خیرین در این مناطق هستیم و امیدواریم با مشارکت در ساخت و تجهیز پانسیون پزشکان به ماندگاری متخصصان نیز کمک کنند.

موسوی میرزایی با قدردانی از همراهی و حمایت‌های نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با همراهی مسئولان، خیرین و مردم بتوانیم شاهد توسعه پایدار حوزه بهداشت و درمان و ماندگاری نیروهای متخصص در استان باشیم.

۱۰ پزشک متخصص قلب، داخلی، زنان، اطفال، جراحی ، اعصاب و روان و ارتوپدی مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم در این کلینیک هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.