رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: در دو تا سه سال اخیر به دلیل کرونا از نظر کیفی و کمی ریزش داشتیم و تعداد شناگران استان کاهش زیادی داشته‌است.

تعداد شناگران خراسان رضوی کاهش زیادی داشته‌اند

به گزارش قدس خراسان، حسین گرایلی در خصوص وضعیت پارک‌های آبی و استخرهای مشهد در نوروز امسال اظهار کرد: در چند وقت اخیر شرایط خوبی برای هیچ استخری وجود نداشته است. در دو تا سه سال اخیر کرونا مانع استقبال مردم از استخرها شده بود و هنوز هم مردم به طور کامل با استخرها و مراکز آبی آشتی نکرده‌اند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی بیان کرد: در سال گذشته که استخرها و مراکز آبی مجددا در حال رونق بودند، گاز استخرها را به دلیل کمبود گاز قطع کردند. پس از آن در نوروز به دلیل همزمانی با ماه رمضان نیز استخرها و پارک‌های آبی شرایط خوبی نداشتند. برای پارک‌های آبی نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است؛ درست است که پارک‌های آبی درآمد بالایی دارند، اما به همان میزان نیز هزینه‌های بالایی دارند.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ گفت: در دو تا سه سال اخیر به دلیل کرونا از نظر کیفی و کمی ریزش داشتیم و تعداد شناگران استان کاهش زیادی داشت. عده‌ای از ورزشکاران عمر ورزشی‌شان به اتمام رسید و کسانی که در این رشته مشکلات را تحمل کرده و ادامه دادند، مشکلاتی داشتند که باید به آنها رسیدگی شود.

گرایلی با اشاره به برنامه‌های این هیات در امر استعدادیابی اضافه کرد: برنامه داریم که مجددا استعدادیابی کرده و شناگران جدیدی جذب کرده و پرورش دهیم تا همانند گذشته شرایط خوبی در خراسان رضوی داشته باشیم، در حال حاضر هیات استان به لحاظ کمی و کیفی در تعداد شناگران وضعیت خوبی ندارد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیات شنای استان باید به دنبال اسپانسر باشد، افزود: سعی داریم موج‌های آبی را متقاعد کنیم تا حامی هیات شنای استان باشد، در غیر اینصورت باید اسپانسر جدیدی جذب کنیم. امسال به دنبال این هستیم که در لیگ برتر واترپلو نیز تیم داری کنیم.

وی در خصوص بخش شیرجه در هیات شنای استان خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز استعدادیابی کرده‌ایم و یک مدرسه در مشهد راه‌اندازی شده و جزو نخستین شهرهای کشور هستیم که در بخش شیرجه مدرسه راه‌اندازی کرده‌ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.